Zo werkt de Vodafone Community!
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi PetraDoorten, goedemorgen!
Het verwijderen van je Community account is niet iets wat jezelf kan doen. Hier moet een moderator aan te pas komen. Bij deze heb ik jouw verzoek verwerkt en het Community account verwijderd 🙂
Maandag is er iemand die je account kan verwijderen.
Hi PetraDoorten, goedemorgen!
Het verwijderen van je Community account is niet iets wat jezelf kan doen. Hier moet een moderator aan te pas komen. Bij deze heb ik jouw verzoek verwerkt en het Community account verwijderd 🙂
goedemorgen, ik heb gisteren ook een post aangemaakt. Omdat ik geen andere weg van communicatie kon vinden, er staan nu privegegevens in mijn post, bijlage, ondanks verzoek gosteren tot verwijderen. Dan gaarg nu mijn communicty account deleten. Bij voorbaat dank
Hi jinnegeertsma,
Ik zie dat je mij ook al een privébericht had gestuurd. Zowel het topic als jouw account zijn bij deze verwijderd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...