Zo werkt de Vodafone Community!
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...
Goedemorgen,
Kan iemand mijn community account wijzigen in King006? Deze gebruik ik namelijk op meerdere plekken 😃
Dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @King006
Bij deze heb ik de gebruikersnaam voor jouw Community account aangepast! 🙂 Uiteraard is het wachtwoord ongewijzigd gebleven.
Hoi @King006
Maar natuurlijk kan iemand van Vodafone dit voor je aanpassen. Na het weekend is er weer iemand aanwezig en dan zullen ze het aanpassen, mits ze de naam goedkeuren. Haha, King006 zal wel geen probleem zijn, als je je er maar niet naar gaat gedragen 🤪😉
Hi @King006
Bij deze heb ik de gebruikersnaam voor jouw Community account aangepast! 🙂 Uiteraard is het wachtwoord ongewijzigd gebleven.
Bedankt voor je hulp Cecilia! 😀
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...