Zo werkt de Vodafone Community!
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...
Hallo,
Mijn main account @DaNLXGamer wilt helaas niet geverifieerd worden
Wanneer ik via e-mail probeer te verifieren(zodat ik kan regeren enzo) krijg ik een errorcode
Dit heb ik geprobeerd op een iPhone SE 2020 op de Safari browser, maar dat werkte niet, dus probeerde ik het op mijn HP ENVY X360(windows) laptop op de Edge browser, zelfde errorcode
Ik heb dus deze account gemaakt met mijn werk e-mail, dus een 2de account
Ikzelf weet dat dit niet mag in de community huisregels, maar nood breekt wet😜
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Zie hier beneden de bijlage
Met vriendelijke groet,
Kabeer Sehgal
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Anonymous
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!
Zoals @Energieboy al voorspelde met zijn glazen bol ben ik hier paraat op 2e Kerstdag, haha! Bij deze heb ik je hoofd account (Team Pikachu) geverifieerd. Kun je eens controleren of nu wel lukt om in te loggen en te reageren 🙂 ?
Hoi @Anonymous
Ik kan je hiermee niet helpen. Iemand van Vodafone zal je te hulp schieten en ik verwacht zelf dat dit op 2e kerstdag zal zijn door @Cecilia. Misschien dat er nog iemand eerder aanwezig is, anders nog even tot dan wachten.
Alvast fijne feestdagen gewenst!
Hoi @Energieboy
Ik snap het Wel dat je hiermee niet kunt helpen, hiervoor moet iemand van Vodafone online komen, want die kunnen achter de schermen kijken
Hopelijk heeft @Cecilia een fijne kerst!!
Fijne kerst ook aan jou Energieboy en een gelukkig nieuwjaar!!
Hi @Anonymous
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!
Zoals @Energieboy al voorspelde met zijn glazen bol ben ik hier paraat op 2e Kerstdag, haha! Bij deze heb ik je hoofd account (Team Pikachu) geverifieerd. Kun je eens controleren of nu wel lukt om in te loggen en te reageren 🙂 ?
Hoi @Cecilia
Het is gelukt zoals je kan zien!!😊 bedankt!
Als het kan, zou je mijn andere account @Anonymous kunnen verwijderen? Het is mijn werk e-mail, en ik heb het liever dat ik die account niet meer heb! (P.S: ik zou het waarderen als je mijn account @DaNLXGamer de naam DaNLXGamer geeft, als je snapt wat ik bedoel!)
Nice @Team Pikachu! Dan hebben we dit account up and running. Voor het verwijderen van jouw andere account (@DaNLXGamer) moet ik een verzoek indienen. Dit verzoek is ingediend. Zodra dit account verwijderd is, dan kan ik de gebruikersnaam van @Team Pikachu wijzigen naar @DaNLXGamer. Wordt vervolgd en je krijgt uiteraard een seintje! 🙂
Top! Bedankt @Cecilia!!
Alsof er niets gebeurd is, @DaNLXGamer! 😉
Haha ja!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Welkom op de Ziggo Community. Lees hier hoe je kan stijgen in ranks, wat badges zijn en hoe je andere klanten kan helpen met jouw kennis. Wat is een Community?De Vodafone Community is bedoeld voor ied...