Anonymous
Niet van toepassing

Error code bij verificatie van main account

Hallo,

Mijn main account @DaNLXGamer wilt helaas niet geverifieerd worden

 

Wanneer ik via e-mail probeer te verifieren(zodat ik kan regeren enzo) krijg ik een errorcode

Dit heb ik geprobeerd op een iPhone SE 2020 op de Safari browser, maar dat werkte niet, dus probeerde ik het op mijn HP ENVY X360(windows) laptop op de Edge browser, zelfde errorcode

 

Ik heb dus deze account gemaakt met mijn werk e-mail, dus een 2de account

Ikzelf weet dat dit niet mag in de community huisregels, maar nood breekt wet😜


Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Zie hier beneden de bijlage

Met vriendelijke groet,

 

Kabeer Sehgal

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Anonymous
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Zoals @Energieboy al voorspelde met zijn glazen bol ben ik hier paraat op 2e Kerstdag, haha! Bij deze heb ik je hoofd account (Team Pikachu) geverifieerd. Kun je eens controleren of nu wel lukt om in te loggen en te reageren 🙂 ?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9739Posts
  • 3070Oplossingen
  • 2185Likes

Hoi @Anonymous 
Ik kan je hiermee niet helpen. Iemand van Vodafone zal je te hulp schieten en ik verwacht zelf dat dit op 2e kerstdag zal zijn door @Cecilia. Misschien dat er nog iemand eerder aanwezig is, anders nog even tot dan wachten. 

Alvast fijne feestdagen gewenst! 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Energieboy

Ik snap het Wel dat je hiermee niet kunt helpen, hiervoor moet iemand van Vodafone online komen, want die kunnen achter de schermen kijken

Hopelijk heeft @Cecilia een fijne kerst!!

 

Fijne kerst ook aan jou Energieboy en een gelukkig nieuwjaar!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Hi @Anonymous
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Zoals @Energieboy al voorspelde met zijn glazen bol ben ik hier paraat op 2e Kerstdag, haha! Bij deze heb ik je hoofd account (Team Pikachu) geverifieerd. Kun je eens controleren of nu wel lukt om in te loggen en te reageren 🙂 ?

DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia 

Het is gelukt zoals je kan zien!!😊 bedankt!

DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als het kan, zou je mijn andere account @Anonymous kunnen verwijderen? Het is mijn werk e-mail, en ik heb het liever dat ik die account niet meer heb! (P.S: ik zou het waarderen als je mijn account @DaNLXGamer de naam DaNLXGamer geeft, als je snapt wat ik bedoel!)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 832Posts
  • 228Oplossingen
  • 382Likes

Nice @Team Pikachu! Dan hebben we dit account up and running. Voor het verwijderen van jouw andere account (@DaNLXGamer) moet ik een verzoek indienen. Dit verzoek is ingediend. Zodra dit account verwijderd is, dan kan ik de gebruikersnaam van @Team Pikachu wijzigen naar @DaNLXGamer. Wordt vervolgd en je krijgt uiteraard een seintje! 🙂

DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Bedankt @Cecilia!!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 179Posts
  • 31Oplossingen
  • 77Likes

Alsof er niets gebeurd is, @DaNLXGamer! 😉

DaNLXGamer

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haha ja!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic