Ange1975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp audio berichten

Hoi, zijn jullie ermee bekend dat ingesproken whatsapp berichten als ruis geluid eruit komt? Ik kan niks meer ingesproken beluisteren. Heb alles al gecontroleerd en de mics zijn niet stuk. Heb al de telefoon opnieuw opgestart, whatsapp verwijderd en opnieuw erop. Samsung gebeld, whatsapp gemaild, maar die zijn Engels en begrijpen het waarschijnlijk niet wat ik bedoel, zeker een robot. Heb alles gewoon al gedaan. Niets helpt...

En dit is mijn contact middel, en kan niets meer inspreken dus. Andere berixhtjes kan ik dus wel beluisteren. En met snapchat, video's etc is geen probleem... groetjes Angelique

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12417Posts
  • 3587Oplossingen
  • 3250Likes

Hoi @Ange1975 
Vervelend dat je problemen ondervind met Whatsapp maar voor deze klachten moet je echt bij Whatsapp zelf zijn. Als je aangeeft dat het niet aan je mic ligt, want die heb je getest, dan is er niets met je toestel aan de hand. Ik heb even gezocht via Google maar kan ook niets vinden wat je zou kunnen helpen.

Je moet echt contact opnemen met Whatsapp om te vragen wat er aan de hand is. Er is vast ook een Nederlandse vertaling van hun website en anders Google Chrome gebruiken, die kan je direct helpen met vertaling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic