1
Vraag
2
Reacties
Bassie2021

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wear os app

Is vodafone van plan om een app uit te brengen voor apple watch / wear os zoals t-mobile dit onlangs heeft gedaan? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bassie2021
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik heb helaas een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Er is bij ons nog geen nieuws bekend over het uitbrengen van een app voor Apple Watch. Wanneer hier verandering in is, dan zullen wij dit uiteraard delen op de Community! 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bassie2021 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En wat bedoel je daarmee? Een My Vodafone app maar dan voor op je horloge?
Als dat het is dan denk ik dat Vodafone hier nog wel een tijdje over zal doen, of helemaal niet. Waarom zou je je informatie willen bekijken op een kleine horloge als je het op je mobiel, tablet en computer kan bekijken? Maar goed, het is een goede vraag die Steven, hij is werkzaam, bij Vodafone, door kan geven aan de juiste afdeling. Misschien gaan ze er over nadenken. 

Bedankt voor het bericht maar ga er vanuit dat het nog een lange tijd kan duren, of helemaal niet 😉

** kan de app van de concurrent niet vinden voor op een horloge **

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Bassie2021
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Ik heb helaas een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Er is bij ons nog geen nieuws bekend over het uitbrengen van een app voor Apple Watch. Wanneer hier verandering in is, dan zullen wij dit uiteraard delen op de Community! 🙂

Bassie2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zie bijlage.. Het is gewoon handig om snel minuten te zien enz.  

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vreemd dat ze op hun eigen site daar dan geen reclame, of informatie, over plaatsen. Daarom kon ik het ook niet vinden. Maar nu je het zegt, het staat ook bij Apple Store, nice. Ja, dan lopen ze een stapje voor op Vodafone 😉

Bassie2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hopelijk komt vodafone ook met een app voor wear os (android) en voor apple watch 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Op zich is het een leuk idee vanuit T-mobile @Bassie2021 maar om heel eerlijk te zijn, weer een app wat ruimte inneemt op het geheugen van een smartwatch. Ik heb zelf ook een Samsung Watch en gebruik hem bijna voor alles (bellen, muziek, sport etc). Het geheugen van de smartwatches op dit moment is helaas niet erg groot. Ik persoonlijk zal er geen app op zetten waarmee ik tegoeden en verbruik kan inzien om verschillende redenen:
- Verbruik aan geheugen en interne ram smartwatch
- Meeste abonnementen hebben tegenwoordig onbeperkt bellen, SMS en behoorlijk veel data. Er zijn enkele die dit niet hebben.
- De data wordt automatisch vertraagd als deze op is (Bij Vodafone door BloX Beperkt Internet). Dit hoef ik dan ook niet in te zien, want er kunnen geen kosten gemaakt worden. Wil ik een bundel aansluiten dan doe ik dit liever via mijn telefoon. Scherm is groter en gaat natuurlijk veel sneller.
- 9 van de 10 keer is mijn horloge verbonden met een wifi netwerk en via bluetooth. De smartwatch verbruikt dus ook niet heel erg veel. Dit verwaarloosbaar. 

Heb je de app van T-mobile in gebruik gehad? Hoe werkte het? Wat zijn de voordelen en hoe heb je het ervaren @Bassie2021?

Bassie2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het gebruikt, handig voor data overzicht vooral als je veel hotspot gebruikt. Daarnaast gebruik ik momenteel watch 4 en zit er genoeg ram en opslag op. De app van t-mobile maakt ook maar heel weinig gebruik van de opslag en ram en is qua bediening heel makelijk..

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat zijn in ieder geval positieve punten. Denk niet dat je het te ingewikkeld moet maken voor op een horloge @Bassie2021. Wie weet wat de toekomst gaat brengen. Gelijk nog een vraag, je geeft aan dat je de Watch 4 hebt. Hoe lang doe je met de batterij? Ik ben voor een opvolger aan het kijken maar doe nu ongeveer 3 dagen met de batterij.

Bassie2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb hem nu al 4 dagen. 

2x opgeladen plus minus ander half a 2 dagen.

Bassie2021
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vergeten te melden.. always on staat bij mij wel aan..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic