Anderhalf jaar geleden is iemand begonnen met een topic over de vraag of Vodafone de Apple Watch gaat ondersteuren en zo ja, wanneer. Je begrijpt al wel, daar is tot op heden nog geen antwoord op gekregen. Daarom wil ik alvast deze topic openen met de hoop dat Vodafone op deze vraag sneller antwoord kan geven en/of eraan gaat werken dat ook Vodafone snel ECHT 5G kan/gaat aanbieden.
Zoals iedereen wel weet, 5G is niet de nieuwste technologie voor het gebruik van de echte 5G. Nope, het is de huidige 4G-techniek in combinatie met 5G-technologie. 5G frequentie zal naar verwachting eind dit jaar worden geveild en dan zijn de providers er als de kippen bij om dit aan te kondigen. Jawel, KPN is de eerste die laat weten dat ze in 2024 het 5G standalone netwerk gaan uitrollen. Ze gaan hiermee volledig gebruik maken van 5G-technologie en niet meer een combinatie met 4G.
Nu mag ik toch hopen dat ook Vodafone hiermee bezig is en inmiddels testen heeft gedaan om, net zoals KPN, deze nieuwe technologie zo snel mogelijk uit te rollen. Ik ben zelf een Apple freak en denk dat deze nieuwe 5G-technologie mogelijk is vanaf de iPhone 14. Mocht ik het niet juist hebben dan verneem ik het graag 😉.
Vodafone, ga er mee aan de slag aub!
Jullie doen vast ook mee aan de frequentie veilig 😁.