Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Veel vraag naar iPhone 15 Pro Max, loopt productie achter?

Het kan maar eens zo zijn dat de leveringen van de iPhone 15 Pro Max uitlopen naar november. Neem bv de wit en naturel titanium, daar zijn al wachttijden voor tot november. In een bericht, dat Kuo schreef, is er dit jaar veel vraag naar de iPhone 15 Pro Max. Dit heeft ook te maken omdat de iPhone 15 Pro Max later in massaproductie is gegaan dan de iPhone 15 en iPhone 15 Plus. 

Heb je een iPhone 15 Pro Max in de voorverkoop gekocht, misschien is dit verhaal wel iets om rekening mee te houden. Uiteraard weet ik niet wat Vodafone in voorraad heeft maar meestal heeft dan elke leverancier wel last van een beperkte voorraad. 

In ieder geval wens ik iedereen veel plezier met z'n nieuwe iPhone en als je hem later krijgt, heb geduld aub! 

Je wordt altijd nog per SMS op de hoogte gehouden omtrent de levering en ook kun je deze pagina met de levertijden in de gaten houden. Zodra er meer bekend is, dan zal hierover vast een update komen.

3 Reacties 3
spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

De webpagina voor order details werkt ook voor geen meter, communicatie vanuit Vodafone is bagger. 2 van mijn order zijn geweigerd zonder enige toelichting. Heb geen mail of telefoon ontvangen. 3e bestelling uiteindelijk wel gelukt maar zal wel weer achteraan in de rij komen.

 

Kan iemand toelichting geven waarom deze bestelling is geweigerd?

 

 

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Geen idee @spijkermenno 
@Cecilia zal deze topic ook volgen en wanneer ze meer informatie heeft dan zal ze je wel berichten. Je hebt ook al een eigen topic geopend, het kan ook zijn dat je daar bericht krijgt (anders is het zo dubbel). 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@spijkermenno Ik heb zojuist een reactie geplaatst in jouw eigen topic! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic