Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Tijd voor een nieuwe uitdaging!

Hi Iedereen,

Even een kleine update vanuit mij. Ik heb gekozen om na 8 jaar VodafoneZiggo te gaan verlaten. Morgen (15 juni) zal ik mijn laatste dienst draaien en de laatste klanten helpen met hun vragen.  Voor mij breekt dan ook een nieuwe periode aan. Als eerste ga ik genieten van een heerlijke vakantie 🌇 om vervolgens terug naar school te gaan. 🏫

Ik wil iedereen bedanken voor hun vragen, opmerkingen en zelfs klachten. Het is en was een periode waarin ik heel veel geleerd heb over de verschillende onderwerpen binnen VodafoneZiggo, verschillende telefoonmerken, apps en systemen,AOP's mediaboxen etc. 📱Mijn collega's zullen jullie met alle plezier hiermee verder helpen via de community.

Aan alle superexperts: dank jullie wel voor alle geduld, jullie expertise en feedback!
En zeker niet te vergeten: dankjewel aan alle collega’s bij de community!  Dankjewel voor de mooie, leuke, minder mooie en de lachwekenden momenten! Ik ga jullie enorm missen. Heel veel succes met de community van Vodafone en Ziggo! 🍀 
Het gaat jullie goed! 

 

Groet en wie weet tot ziens,
Steven

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Louis,
Dat is even schrikken, vooral voor veel klanten die je hebt geholpen met een vervelend antwoord of juist met geweldig nieuws. Zelf wist ik al dat je zou gaan vertrekken en moet heel eerlijk zeggen, ik zal je onwijs gaan missen! De dag die nu toch is aangekomen 😟. En waar kan ik nu mijn “ingewikkelde” informatie inwinnen? 🤔.

Wat je zegt, we hebben veel gelachen, gesproken over verschillende topic’s, discussies gehad en ik heb vooral veel van je geleerd om andere klanten te helpen (en de begeleiding om hier SuperExpert te kunnen zijn). Mijn dank voor alle mooie jaren die we hier samen hebben beleefd en ik wens je heel veel plezier bij wat je gaat doen en geniet lekker van je vakantie. 

Laten we hopen dat je opvolgers net zo geweldig zijn als jij en dat je ons hier nog jaren volgt. Want als klant ben je natuurlijk gewoon welkom op de community 🤭😉.

Veel plezier met je nieuwe uitdaging en we houden contact! Groetjes 🎖🥹😉

Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Thanks @Energieboy! Mocht ik ooit vragen hebben, dan weet ik je te vinden :P. Kunnen we de rollen eens omdraaien. Hahaha  🙂 Jij ook hartstikke bedankt voor alles en we houden zeker contact!

Henry
Oud Community Manager
Oud Community Manager
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Louis, ik wil ontzettend bedanken voor de fijne samenwerking. In de afgelopen jaren heb je mooiste stappen gemaakt binnen Vodafone, waar je in de toekomst zeker profijt van gaat hebben. Geniet van je welverdiende vakantie en heel veel succes in je volgende stap! 

Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Gaat helemaal goed komen @Henry! Dank voor alle mooie kansen en mogelijkheden! 

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Succes Steven! Blijf je wel binnen de telecom wereld?

Louis
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Nee, totaal niet. Ik ga een hele andere kant uit @BvanWijk. Ik ga de zorg in 🙂 

BvanWijk

Stamgast
  • 75Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Dat is wel heel iets anders! Heel veel succes en plezier!

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@Louis ook namens mij en ook al op buren Community gezet, we gaan je zekers hier missen en je was echt hele fijne persoon om mee te mogen krabbelen, en je hebt voor ons veel betekend met het regelen van de iPhone's voor beide en behoorlijk lopen zweten daarom. We wensen veel succes in de schoolbanken en de toekomst en een gehele fijne vakantie, en ik niet tot nooit meer, we zullen elkaar vast nog wel een keer zien. En gelukkig hebben onze Energieboy  als aanspreek punt maar we gaan je niet vergeten.

 

Groeten uit net niet West-Friesloand maar uut Broek op Langedoik (dijk) en Proost op je mooie toekomst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic