laura.frau

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog geen ziggo voordelen in Vodafone all

Hoi,

Ik heb een abonnement met ziggo. Maar als ik de Vodafone app open krijg ik nog niet de voordelen van ziggo zoals dubbele data en korting. Mijn moeder heeft ook ziggo en Vodafone. En die heeft dit wel. Hoe los ik dit op dat ik dit ook krijg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @laura.frau
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je Vodafone en Ziggo combineert. Uiteraard wil je graag zo snel mogelijk gebruik maken van de extra voordelen die dat met zich meebrengt. Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet. 

Mocht deze periode van 2 weken al verstreken zijn, dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je hiervoor mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik hier verder in kan duiken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @laura.frau 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Controleer aub je adres gegevens bij Ziggo en bij Vodafone. Er zit vast een adres informatie niet goed. Want deze moet hetzelfde zijn en soms zit er net een kleine fout in. Dus controleer je adres gegevens via Mijn Ziggo en My Vodafone. Mocht daar iets fout in zitten, dan kan je bellen met de klantenservice van Ziggo of Vodafone

Klopt het volledig, laat het dan hier nog even weten. Dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. 

laura.frau
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De adressen komen overeen, dus daar ligt het niet aan.

laura.frau
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De adressen komen overeen, dus daar ligt het niet aan

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan even wachten op iemand van Vodafone. Ze zijn hier elke dag wel online en dan pakken ze je topic op. Heb nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @laura.frau
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je Vodafone en Ziggo combineert. Uiteraard wil je graag zo snel mogelijk gebruik maken van de extra voordelen die dat met zich meebrengt. Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet. 

Mocht deze periode van 2 weken al verstreken zijn, dan neem ik graag een kijkje voor je achter de schermen. Wil je hiervoor mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboortedatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik hier verder in kan duiken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic