marceloerlemans

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuwe app Ziggo/Vodafone = Vodafoneproduct kwijt

Bij de laatste update van de vodafone is de app vervangen door een nieuwe gezamelijke app met Ziggo.

Nu wilde ik mijn prepaid Vodafone kaart opwaarderen zodat ik dit nummer niet kwijt zou raken maar tot mijn verbazig staat er nu bij Vodafone dat ik geen producten heb.

Graag zou ik dit hersteld zien.

Mvg Marcel

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3606Oplossingen
  • 3281Likes

Uiteraard kunnen de mensen van Vodafone met je mee kijken om dit op te lossen. Zou je zelf eens willen kijken onder My Vodafone via je browser, ipv via de app. Als het goed is kan je daar nog wel je informatie vinden van je Vodafone Prepaid en kan je deze, als het nodig is, opwaarderen.

Heb nog even geduld, er komen mensen van Vodafone je online helpen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 69Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

@Energieboy zeker een goede tip om te kijken of je nog inloggen kan op My Vodafone. 

@marceloerlemans zeker staan we voor je klaar. Laat je me via de privévelden in je profiel weten om welk mobiel nummer het gaat? Met het e-mailaccount waar je nu mee inlogt kom ik namelijk geen My Vodafone account tegen. Dat kan ook een oorzaak zijn, accounts worden niet uit zichzelf gewist. 

marceloerlemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels in mijn profiel het mobiele nummer privé gewijzigd in het telefoonnummer waar het om gaat.

Dit is een prepaid nummer welke ik via de Vodafone app opwaardeerde.

Dit heb ik in oktober nog gedaan maar met de verandering van Vodafone app naar Ziggo/Vodafone app kan ik deze niet meer terug vinden.

marceloerlemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook via de browser staat er 0 producten

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 80Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hi @marceloerlemans

Check! Ik zie inderdaad je telefoonnummer staan, top! Hier ben ik meteen ingedoken, en het bevreemd mij eerlijk gezegd dat ik helemaal geen MyVodafone account kan ontdekken onder dit telefoonnummer. Kun je eens proberen een nieuw account aan te maken? Ik hoor dan graag of je een melding krijgt of er al een account actief staat. 

marceloerlemans
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels het nummer inmiddels weer aan mijn account kunnen koppelen en Vodafone aan Ziggo gekoppeld.

Zowel in de browser als in de app is het nummer weer zichtbaar.

Dankjewel voor de ondersteuning!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic