Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

My Vodafone app op je iMac gebruiken

Handig zeg!

Je telefoonzaken regel je natuurlijk het liefst mobiel, maar vandaag kwam ik er achter dat ik ook de My Vodafone app kan downloaden op mijn iMac. Deze is normaal voor een iPad gemaakt maar door de M1 chip in mijn iMac kan ik nu ook de My Vodafone gebruiken, die je normaal op je iPad plaatst. Echt heel erg handig en geweldig om te gebruiken. Voor veel gebruikers misschien een beetje nutteloze informatie, maar voor mensen die een iMac of MacBook gebruikt met een M1 of M2 (of straks de M3) chip gebruikt is het natuurlijk super handig. 

1x je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren en elke keer als je de app opstart krijg je alle informatie. Jammer genoeg werkt deze app niet op oudere versies van iMac/MacBook. Volgens Vodafone zou het wel moeten werken op een Mac met macOS 11.0 maar ik heb een test gedaan met een iMac met MacOS 12.6.6 en daar werkte het toch echt niet op. Misschien een aandacht puntje voor Vodafone om aan te passen (softwarematig om toch te laten werken of tekst bij compatibiliteit bij Apple App Store). 

Wat kan je allemaal met deze My Vodafone app?
- Check je tegoed
- Pluis je rekeningen uit
- Zet een bundel aan
- Wijzig je abonnement
- Online hulp klantenservice


Waar is de app te vinden?
https://apps.apple.com/nl/app/my-vodafone/id496189385 (als je de link klinkt via een iMac dan zal de Mac App Store vanzelf openen)

Hier een voorbeeld van de My Vodafone app:
Scherm­afbeelding 2023-05-23 om 14.21.14.pngScherm­afbeelding 2023-05-23 om 14.21.06.pngScherm­afbeelding 2023-05-23 om 14.21.26.pngScherm­afbeelding 2023-05-23 om 14.21.34.pngScherm­afbeelding 2023-05-23 om 14.21.44.png

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic