JanQ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestings-sms doneren mb's

T/m 6 juni kreeg ik altijd een bevestiging via sms als ik mb's had gedoneerd, daarna niet meer. Waarom is dat?

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JanQ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is zeker vreemd, maar misschien is er wel een antwoord op. Op dit moment zijn er medewerkers online van Vodafone, vanaf maandag zijn ze er weer. Misschien dat je deze vraag nog iets specifieker kan maken en vertellen wanneer je een donatie hebt gedaan, dan kan iemand van Vodafone "misschien" gelijk kijken wat er is gebeurd. En ja, waarom het is dat je geen sms hebt ontvangen kan natuurlijk verschillende redenen hebben. Of SMS systeem werkt niet goed, er was een kleine storing of iets anders. Maar dat kan iemand van Vodafone je vast wel vertellen. Nog even geduld hebben, fijne zondag nog!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JanQ, welkom op de community van Vodafone en super dat je de MB's doneert. Het kan verschillende oorzaken hebben waarom er geen SMS meer wordt verstuurd bij een donatie. Allereerst dien je in het toestel te controleren of het nummer niet geblokkeerd is. Zojuist zelf ook getest met het doneren van MB's. Ik krijg na een minuut de SMS gewoon binnen.  Start eens je toestel opnieuw op. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk. Mocht dit niet werken, kun je de simkaart in een ander toestel stoppen en daar eens de MB's doneren. Lukt dit wel?  Hiermee kun je uitsluiten waar het probleem ligt. Ik hoor graag wat de uitkomst is! 

JanQ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

Ik heb al je tips gevolgd, zonder resultaat.:

  • Toestel opnieuw gestart
  • Ik heb een Samsung S21 en heb de sim-kaart in het toestel van mijn vrouw, Samsung A52s, gedaan, Vodafone app geïnstalleerd, zij heeft een BEN abonnement.
  • Vodafone app opnieuw op mijn  toestel geïnstalleerd.
  • Geblokkeerde berichten en nummers gecheckt.

Ik heb intussen wel een sms-bericht van Vodafone ontvangen m.b.t. een bundelupdate en een bericht dat mijn toestel niet gebruiksklaar zou zijn voor internet, wat wel werkt.

Nu weet ik het ook niet meer, jij?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval moet er een onderzoek aangemaakt worden met daarin de datum en tijdstippen waarop je MB's gedoneerd hebt. Dit moeten er minimaal 5 zijn. Deze mag je mij toesturen. Ook ontvang ik graag via een privebericht de volgende gegevens voor de verificatie @JanQ:
- Voor- en achternaam

- Mobiel nummer
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Adres en postcode

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic