1
Vraag
2
Reacties
Wis45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen - 31+ buitenland?

Ik ben in het bezit van een Apple iPhone SE 2020 en een mobile abonnement bij Vodafone. In mijn contactenlijst staan alle telefoonnummer, zowel mobiel als thuis, met +31 voor het nummer. De laatste tijd, als ik een nummer bel uit de contactenlijst krijg ik de melding: “U belt naar een buitenlands nummer en hier kunnen hoge kosten aan verbonden zijn”. Als ik +31 verwijder gaat het wel goed, ook als ik gewoon een nummer, met +31, via nummer toetsen intoets. Wie weet een oplossing ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Wis45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik herken dit probleem niet, ook nooit van gehoord. Wat ik me bedenk is of je wel je toestel op land Nederland hebt staan? Dus bij je instellingen, algemeen en dan taal en regio. 

Wat je ook kan doen is je simkaart even in een ander toestel steken, een andere simkaart in je eigen toestel, en dan zien of het probleem er nog is. En daarna terug plaatsen. Anders zou ik het niet weten, je zou de klantenservice kunnen vragen of ze je nummer resetten, misschien ligt daar het probleem? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Wis45 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik herken dit probleem niet, ook nooit van gehoord. Wat ik me bedenk is of je wel je toestel op land Nederland hebt staan? Dus bij je instellingen, algemeen en dan taal en regio. 

Wat je ook kan doen is je simkaart even in een ander toestel steken, een andere simkaart in je eigen toestel, en dan zien of het probleem er nog is. En daarna terug plaatsen. Anders zou ik het niet weten, je zou de klantenservice kunnen vragen of ze je nummer resetten, misschien ligt daar het probleem? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic