Sschuiveling

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedanken Hé Ja ik schrijf bedanken

Van jullie afdeling Vodafone Online heb ik vlak voor PASEN een attentie in en kleine eierbox ontvangen en deze geste vond ik buitengewoon leuk als 90 plusser(!!!!!) Ja ik ben nog van de (goede???) oude tijd daar ikzoals je ziet een beetje op leeftijd ben en mijn huisarts wel zegt jij gaat wel honderd worden waarbij ik dan antwoord Honderd maar !!!!

MAAR JULLIE MAN JEFFREY van de online afdeling heeft mij dit eerder genoemde doen toekomen en nu nog steeds Heel leuk en bedankt voor voor dit eerder genoemde. Ik hoop dat jullie straks ook weer gezond en wel allemaal alsmede mijn  persoontje deze narigheid doorkomen en met vreugde maar wel iets anders gezamenlijk alles kunnen gaan doen. Met dank uw nog steeds zijnde tevreden klant, W.Schuiveling Velserbroek. ja dat opaaaaaaaatje van 90++ 

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sschuiveling 
Wat een leuk bericht op deze vrijdag middag! Erg attent van mijn collega Jeffrey! Ik ga het compliment gelijk doorspelen naar hem toe! 
Als 90 plusser ben je wel erg van deze tijd! Super dat je de community ontdekt hebt en hier een bericht post en daarnaast maak je gebruik van onze chat.

Laten we hopen dat we allemaal gezond deze periode uitkomen en het Coronavirus ver achter ons mogen laten. Mocht je vragen hebben, dan ben je hier altijd welkom! 

Alvast een heel fijn weekend en hopelijk kun je een beetje genieten van het mooie weer! 

 

Groet,

Steven
 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic