Rob Hartman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Actie MB's Doneren

Ik doe graag mee aan de actie MB's Doneren.

Het wordt je echter niet gemakkelijk gemaakt, omdat je per keer 100 MB tegelijk kunt doneren. Je kunt dat wel zo vaak doen als je wilt. Maar als je 4 GB ofwel 4.000 MB wilt doneren, moet je 40 keer hetzelfde proces doorlopen van "Wil je meedoen, je doel selecteren, weet je het zeker en bevestigen" indrukken. Daarna wordt die 100 MB in een ludiek plaatje overgezet. Da's twee keer leuk, maar na vier keer vergaat je de lust en denk je laat maar zitten. Dat is jammer.

Is het te overwegen om zelf per keer aan te geven hoeveel MB's je wilt doneren? Dan is twee keer het proces doorlopen voldoende om beide doelen van mijn overgebleven MB's te voorzien. Ik weet zeker, dat er dan veel meer gebruik gemaakt gaat worden van deze sympathieke actie. Niemand heeft er zin in om 4 GB ofwel 4.000 MB in stappen van 100 MB over te zetten. Ik ook niet meer.

Rob Hartman

 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rob Hartman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed en leuk dat je wilt doneren aan een goed doel. Het probleem wat je hier omschrijft hebben al meerdere mensen aangegeven en elke keer maakt een Community medewerker van Vodafone hiervan een melding maar in de jaren dat ik hier zit is er nog niet veel mee gedaan. Maar het is goed dat je deze vraag weer actief maakt want dan worden ze bij Vodafone misschien ook wakker en kunnen ze hier nog eens over gaan nadenken. Ze pakken het op en geven het door aan de juiste afdeling. Bedankt voor het melden!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3019Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Rob Hartman
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ontzettend lief dat je jouw overgebleven data doneert aan een goed doel! Momenteel kun je inderdaad per sessie 100 MB data doneren (en hiermee ontvang je dan 1 lot). Ik ben het met je eens dat het handig zou zijn als je zelf per sessie kunt aangeven hoeveel data je kunt doneren. Helemaal als je veel meer data overhoudt aan het einde van de maand en wilt doneren. In het geval van 4GB wil je natuurlijk niet 40x hetzelfde riedeltje doorlopen. Ik geef je suggestie dan ook in ieder geval door! Hopelijk kunnen ze in de toekomst hier dan iets voor bedenken 🙂

Pieter_Cornelis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jammer!

 

Ik zit nu op nog 4 dagen voor het verlopen van de bundel en dan zitten we nog met een ruim tegoed van 197 gig over voordat het komt te vervallen. 

 

Beide doelen heb ik nu een 500 mb gegeven, ik hoef absoluut geen loten om een prijs te kunnen winnen, maar wel graag een manier om het restant, min een paar mb's voor de laatste uurtjes,  in ene keer te kunnen doneren aan één of beide doelen.

 

(En waarom zijn er ondertussen nog niet meer goede doelen goed bevonden om aan te kunnen schenken?)

 

Ik lees de eerste vragen wat betreft deze omslachtige manier van doneren al terug vanuit 2017, jammer dat het dus schijnbaar geen prioriteit heeft bij Vodafone om een zo goed initiatief als dit is, te "fine tunen" naar de grote van databundels in deze tijd.

Rob Hartman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Heel erg jammer.

Het probleem heeft kennelijk geen belangstelling bij Vodafone. Het doneren is ingesteld met de beste bedoelingen, maar de uitvoering schiet zijn doel totaal voorbij. Helaas, maar ik ben gestopt met het doneren. In januari had in 9 GB over. Ik denk er niet meer over om 90 keer dezelfde handeling uit te voeren. Het is het jaar 2023. Laten we het jaar 2023 uitroepen tot het jaar van de "moderne uitvoering van doneren". Het moet toch een fluitje van een cent zijn om het an te passen. Maar als Vodafone het niet wil, laten ze dat dan gewoon zeggen. Dan stoppen we er gewoon mee. Maar dan gaat er wel een sympathieke actie verloren en dat is betreurenswaardig. Dus Vodafone: werk aan de winkel. Alsjeblieft.

Louistje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia zou het niet fijn zijn als Vodafone hierin iets onderneemt. Of wil Vodafone geen goede doelen helpen? En de overgebleven GB's lekker in eigen zak steken. Valt me erg tegen van Vodafone. 

Boefje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook meerdere keren bij Vodafone aangekaart.

Maar tot op heden geen goede oplossing gezien

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic