1
Vraag
2
Reageer en help mee
charlotte.1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wachtwoord reset myvodafone werkt niet.

Mijn inloggegevens voor MyVodafone worden niet herkend.

Als ik vraag om een nieuw wachtwoord op te vragen wordt de email niet verzonden en niet ontvangen.

geprobeerd om op te vragen meerdere dagen achter elkaar, nog steeds geen bericht ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

 

Ik heb geen idee wat er mis gaat en wil graag toegang tot MyVodafone. 

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @charlotte.1 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Ik kan niets voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen om hier naar te kijken en eventueel je e-mail te resetten of je My Vodafone account.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @charlotte.1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Super onhandig dat het niet lukt om je wachtwoord voor My Vodafone aan te passen. Ik help je hier graag mee verder door een kijkje te nemen op de achtergrond. Een oplossing komt er zeker, want we kunnen er altijd voor kiezen om je My Vodafone account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren. Vervolgens kun je dan inloggen met je nieuwe gegevens. 

Om je hierbij te helpen heb ik wat extra gegevens zoals @Energieboy al aangaf. Wil je deze naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic