Viking74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vodafone account ontkoppelen van ziggo

Vanwege scheiding heeft me ex het ziggocontract overgenomen. Aangezien mijn vodafone account daar ook nog aan gekoppeld is, en lastig is met het inloggedeelte wil ik graag deze ontkoppelen. Wie kan me helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Viking74, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je graag in deze situatie jouw My Vodafone account wil loskoppelen. Hier help ik je graag bij. Mijn voorstel is om jouw My Vodafone account te verwijderen van het Mijn Ziggo account van jouw ex-partner, zodat je vervolgens zelf met jouw eigen e-mailadres een nieuw account kunt registeren voor My Vodafone. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. Zijn beide accounts gelinkt aan jouw e-mailadres? Dan kan ik ook het gehele account verwijderen, zodat jullie beide met jullie eigen e-mailadres een nieuw account kunnen aanmaken (jij voor My Vodafone en jouw ex-partner voor Mijn Ziggo). Laat maar weten wat ik mag doen 🙂

Wil je mij het volgende toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Viking74 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Viking74
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je feedback. Wacht dan maar rustig af tot er een Mod reageert.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Viking74, goedemorgen en welkom hier!

Logisch dat je graag in deze situatie jouw My Vodafone account wil loskoppelen. Hier help ik je graag bij. Mijn voorstel is om jouw My Vodafone account te verwijderen van het Mijn Ziggo account van jouw ex-partner, zodat je vervolgens zelf met jouw eigen e-mailadres een nieuw account kunt registeren voor My Vodafone. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat aanvullende informatie van je nodig. Zijn beide accounts gelinkt aan jouw e-mailadres? Dan kan ik ook het gehele account verwijderen, zodat jullie beide met jullie eigen e-mailadres een nieuw account kunnen aanmaken (jij voor My Vodafone en jouw ex-partner voor Mijn Ziggo). Laat maar weten wat ik mag doen 🙂

Wil je mij het volgende toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet.

Viking74
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat bedoel je met verwijderen. Ben ik dan alles kwjjt?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

@Viking74 Nee. Je kunt je dan vervolgens opnieuw registreren voor My Vodafone (en/of Mijn Ziggo) en alles is dan weer toegankelijk. Deze handeling is nodig als je de accounts wilt ontkoppelen en voor beide omgevingen dus een afzonderlijk account wilt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic