Taxizone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verkeerde netwerk

Ik zit in Kroatië en krijg een melding van Vodafone dat ik over mijn 3mb buitenland datalimiet zit. En dus hoge kosten maak. Terwijl kroatie gewoon onder mijn nederlandse databundel van nog 18gb tegoed moet vallen.  Ik heb ook een SMS gekregen met welkom in Bosnië maar daar ben ik niet geweest. Hoe kom ik op het juiste netwerk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Taxizone 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je op de grens zit kan het gebeuren dat je buiten de EU valt als dat netwerk sterker is dan het netwerk binnen de EU. Hoe op te lossen? Handmatig het netwerk vastzetten bij je netwerkinstellingen onder Mobiel Netwerk. Daar een provider zoeken die valt onder Vodafone in Kroatië en dan is het goed. Zat dan wel op handmatig invullen aan en zet automatisch zoeken van netwerk uit! Welke provider? Dat zal je even moeten Google, daar staan er een aantal. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Taxizone 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je op de grens zit kan het gebeuren dat je buiten de EU valt als dat netwerk sterker is dan het netwerk binnen de EU. Hoe op te lossen? Handmatig het netwerk vastzetten bij je netwerkinstellingen onder Mobiel Netwerk. Daar een provider zoeken die valt onder Vodafone in Kroatië en dan is het goed. Zat dan wel op handmatig invullen aan en zet automatisch zoeken van netwerk uit! Welke provider? Dat zal je even moeten Google, daar staan er een aantal. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic