1
Vraag
2
Reacties
JennySchaafsma

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

toestel niet gebruikersklaar voor internet?!?

Na een ios update (14.1) krijg ik een bericht dat mijn telefoon niet gebruiksklaar  zou zijn voor internet. Hoezo? Alles werkt. Wat is dit?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1084Posts
  • 197Oplossingen
  • 327Likes

hey @JennySchaafsma . Als alles werkt, kan je de SMS gewoon negeren en hoef je verder niets te doen :-). 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1084Posts
  • 197Oplossingen
  • 327Likes

hey @JennySchaafsma . Als alles werkt, kan je de SMS gewoon negeren en hoef je verder niets te doen :-). 

JennySchaafsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat snap ik, maar dan is het überhaupt vreemd dat je zo’n sms krijgt, waarin vodafone zegt te zien, dat het niet werkt. Maar dank je wel voor je reactie!

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Of jullie stoppen met deze onzin te versturen.

Ik heb mijn telefoon nu 2 jaar en krijg nog steeds geregeld deze onzin-melding. STOP ERMEE

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mooie oplossing voor iets ergerlijks

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10562Posts
  • 3280Oplossingen
  • 2526Likes

Hoi @Burtie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik vind het natuurlijk vervelend dat je je er aan ergert en het is goed dat je dit hier laat weten. Hoe meer mensen hier een melding van maken, hoe beter. Of het gaat werken dat je deze melding straks niet meer krijgt, ik hoop het. 

Voorlopig maar gewoon elke keer weer wissen. Krijg hem zelf ook bij een update binnen, ik wis hem direct. Voor nu is dat denk ik de simpelste oplossing. Fijn weekend gewenst en geniet van het mooie weer 😊

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1084Posts
  • 197Oplossingen
  • 327Likes

hey @JennySchaafsma . Als alles werkt, kan je de SMS gewoon negeren en hoef je verder niets te doen :-). 

JennySchaafsma
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat snap ik, maar dan is het überhaupt vreemd dat je zo’n sms krijgt, waarin vodafone zegt te zien, dat het niet werkt. Maar dank je wel voor je reactie!

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Of jullie stoppen met deze onzin te versturen.

Ik heb mijn telefoon nu 2 jaar en krijg nog steeds geregeld deze onzin-melding. STOP ERMEE

Burtie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mooie oplossing voor iets ergerlijks

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10562Posts
  • 3280Oplossingen
  • 2526Likes

Hoi @Burtie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik vind het natuurlijk vervelend dat je je er aan ergert en het is goed dat je dit hier laat weten. Hoe meer mensen hier een melding van maken, hoe beter. Of het gaat werken dat je deze melding straks niet meer krijgt, ik hoop het. 

Voorlopig maar gewoon elke keer weer wissen. Krijg hem zelf ook bij een update binnen, ik wis hem direct. Voor nu is dat denk ik de simpelste oplossing. Fijn weekend gewenst en geniet van het mooie weer 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic