Hoi @Leob
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat is NET overgestapt? Is dat echt NET of al een paar dagen?
Als je vandaag bent overgestapt dan kan het wel even duren voor het volledige systeem van Vodafone je nummer heeft opgepakt. Heb dan aub nog even geduld!
Voor de zekerheid kan je nog even kijken of het SMS nummer wel correct is. Kijk onder netwerkinstellingen naar SMS instellingen en zie of dit nummer er staat: +316540881000. Eventueel kan je het toestel even uitzetten, en dan na 2 of 3 minuten weer aan om een reset te geven op het systeem (kan je dus ook zelf proberen voor je gaat bellen). En je zou nog kunnen proberen om je SIMkaart in iemand anders z’n toestel te doen om te zien of het daar wel in werkt. Als laatste, om zelf te proberen, zet in vliegtuigmodes en dan weer terug zetten en/of even van netwerk wisselen en dan weer terug gaan naar Vodafone NL.
Dit zijn de dingen die je in ieder geval zelf kan proberen!
Ben je van de week al overgestapt dan kan je ook onderstaande twee dingen doen:
1) wachten op een Vodafone medewerker (moderator) en die kan je helpen door je een reset te geven, vul dan aub wel bij je profielinstellingen je gegevens in, dan kunnen ze gelijk aan de slag.
2) bel, of chat, met de klantenservice van Vodafone. Ook deze mensen kunnen je helpen en een reset uitvoeren op het systeem van Vodafone en dan moet het weer werken.