1
Vraag
2
Reacties
Joyce1994

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

simkaart

Hallo 

Ik heb een kleine vraag 

Men simkaart geeft storing 

Onder het bellen valt ie uit 

En moet ik de mobiel opnieuw opstarten 

Is  men  vraag zou ik een nieuwe simkaart kunnen krijgen 

Om het probleem met het weg vallen niet meer heb 

Het is lastig dat ik steeds moet bellen 

 

Mvg joyce alderden 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Joyce1994 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je de simkaart al in een ander toestel gedaan om te testen of het echt aan je simkaart ligt. En test ook een andere simkaart in je eigen telefoon. Dan weet je zeker of het aan je simkaart ligt, of niet. 

Wil je dan alsnog een nieuwe simkaart bestellen, dan kan dit nu het beste online. Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een nieuwe simkaart toegezonden. Let op, daar kunnen kosten aan verbonden zijn. Voor meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Joyce1994 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je de simkaart al in een ander toestel gedaan om te testen of het echt aan je simkaart ligt. En test ook een andere simkaart in je eigen telefoon. Dan weet je zeker of het aan je simkaart ligt, of niet. 

Wil je dan alsnog een nieuwe simkaart bestellen, dan kan dit nu het beste online. Bel naar 0800-0094 en je krijgt van Vodafone een nieuwe simkaart toegezonden. Let op, daar kunnen kosten aan verbonden zijn. Voor meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim

Joyce1994
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik weet het zeker dat het aan men sim kaart licht

Bij het bellen gaat die uit en dan is het dat ik hem opnieuw moet opstarten dan doet die het weer ben er achter gekomen dat het een simkaart van 4G is van internet geheugen en ik heb een toestel dat 5G is en dat de simkaart best oud is al en waarschijnlijk beschadigd is.

 

Met vriendelijke groet joyce alderden 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

4G of 5G, dat zou eigenlijk niet zoveel moeten uitmaken. Maar als je zegt dat het een oude SIMkaart is, dan zou het kunnen, en je hebt de test ook uitgevoerd, dan kan je een nieuwe bestellen. Gegevens heb ik hier boven al aangegeven. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Joyce1994 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat de verbinding wegvalt tijdens het bellen! Als je dit probleem ook ervaart met jouw simkaart in een ander toestel, dan is de kans groot dat de simkaart mogelijk beschadigd is. Is het met de tips van @Energieboy gelukt om een nieuwe simkaart aan te vragen? Zo niet, vul dan jouw gegevens in in jouw Community profiel en geef mij een seintje. Dan help ik je graag verder. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een nieuwe simkaart nodig @Joyce1994?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic