1
Vraag
2
Reacties
andreaCopia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart kwijt - hou ik mijn nummer?

ik ben mijn simkaart kwijt kan ik die zelfde nummer terug krijgen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @andreaCopia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid en/of abonnement. Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee. Of je kan deze ook opnieuw bestellen bij de klantenservice, dan duurt het wel wat langer voor je deze in huis hebt.

Je krijgt bij je nieuwe simkaart natuurlijk weer gewoon vertrouwd je eigen nummer. Een nieuwe simkaart kost € 20 (abonnement)  € 30 (Duo Sim).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @andreaCopia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid en/of abonnement. Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee. Of je kan deze ook opnieuw bestellen bij de klantenservice, dan duurt het wel wat langer voor je deze in huis hebt.

Je krijgt bij je nieuwe simkaart natuurlijk weer gewoon vertrouwd je eigen nummer. Een nieuwe simkaart kost € 20 (abonnement)  € 30 (Duo Sim).

Rynelan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Hoi @andreaCopia 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid en/of abonnement. Voor een nieuwe sim kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee. Of je kan deze ook opnieuw bestellen bij de klantenservice, dan duurt het wel wat langer voor je deze in huis hebt.

Je krijgt bij je nieuwe simkaart natuurlijk weer gewoon vertrouwd je eigen nummer. Een nieuwe simkaart kost € 20(abonnement), € 5 (prepaid) en € 30 (Duo Sim). Een eSIM is gratis.

In de winkel krijg je in de meeste gevallen een vervangende simkaart gewoon gratis, in het tarievenoverzicht worden wel prijzen genoemd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rynelan wrote:

In de winkel krijg je in de meeste gevallen een vervangende simkaart gewoon gratis, in het tarievenoverzicht worden wel prijzen genoemd.

Dat kan best hoor, als ze daar heel coulant in zijn, dan is dat natuurlijk heel mooi. Maar het kan ook voorkomen dat je wel moet betalen en dan is het toch netter als er een bedrag staat. Niets betalen is mooi maar voorbereid zijn is beter 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic