1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nej1990

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

red unlimited data data aanvullen

Ik heb een klacht ,

Ik heb een red unlimited date abonnement. Na standaard 5 GB aan data kan je dit weer met 1 GB aanvullen . In my Vodafone krijg ik telkens een melding dat het niet lukt en dat ik het over een uur kan proberen . Dit werkt erg op mijn zenuwen . Ik heb tips zoals toestel aan / uitzetten al geprobeerd .
 

 

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nej1990,

Welkom op de Community van Vodafone!
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Zeker als je telkens dezelfde foutmelding krijgt.  
Probeer je de 1GB bundel aan te zetten als je verbonden bent met ons netwerk of met het Wi-fi netwerk?

Danno189

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goede avond,

Ik ervaar nu (net als gisteren hetzelfde) alleen dan zonder foutmelding. Wanneer ik druk op aanvullen tot 1 gb gebeurd er niks.. pas half uur of langer later krijg ik dan een sms'je dat het is aangevuld. Dit hoort toch onbeperkt achter elkaar door te moeten kunnen? 

Erg frustrerend wanneer je iets aan het kijken bent, en door wilt kijken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Voor jou dezelfde vraag dan, @Danno189 . Doe je dit op de wifi of op je mobiele verbinding? 

Danno189

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen, ik ervaar dit alles alleen met mobiele verbinding. 

De ene keer zit die extra gb er zo bij, en regelmatig doet die knop niks en komt het net zoals gisteren avond pas na 30 minuten erbij. Thuis zit ik op de wifi en hoef ik geen internet bij te kopen haha.

Groetjes

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

We zijn op de hoogte van dit issue.  Op dit moment is het zo dat als er geen data meer is, het niet mogelijk is om de volgende 1GB aan te sluiten via My Vodafone.
Via Wi-fi is dit wel mogelijk. 
Ik zal dit nogmaals intern aankaarten @Nej1990  @Danno189 

Danno189

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel fijn Steven, bedankt.

 

Groetjes Danny

Nej1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Nej1990,

Welkom op de Community van Vodafone!
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is! Zeker als je telkens dezelfde foutmelding krijgt.  
Probeer je de 1GB bundel aan te zetten als je verbonden bent met ons netwerk of met het Wi-fi netwerk?

Beste Steven ,

 

ik maak geen gebruik van WiFi ( vandaar de unlimited abonnement).

Dit probleem blijft constant terugkomen. Zowel op site als op de app. Unlimited is geen unlimited. Vodafone doet dan ook geen enkele moeite om dit probleem op te lossen . 

Nej1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Steven Vodafone wrote:

We zijn op de hoogte van dit issue.  Op dit moment is het zo dat als er geen data meer is, het niet mogelijk is om de volgende 1GB aan te sluiten via My Vodafone.
Via Wi-fi is dit wel mogelijk. 
Ik zal dit nogmaals intern aankaarten @Nej1990  @Danno189 

Ik heb wel degelijk nog data , dus daar ligt het probleem niet . Ook nu ervaar ik dezelfde problemen . 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het enige wat ik nog kan adviseren is dat zodra je de 1GB nodig hebt en het lukt niet om de 1GB aan te sluiten, neem dan contact met ons op zodat wij de 1GB kunnen aansluiten.
Dit mag via hier (maar hier zijn we niet 24/7 aanwezig). Een andere optie is om de chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook Messenger. 

Na het aanvullen, raad ik aan om het toestel opnieuw op te starten. 

Nej1990
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Beste Steven,

Ook vandaag lukt het niet . Volgens de klantenservice maak je loze beloftes want zij kunnen dit niet aanvullen , want ‘ het systeem blokkeert’

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dan is er waarschijnlijk een onderliggend probleem waardoor het niet kan. 
Hebben mijn collega's hiervoor een onderzoek aangemaakt @Nej1990?

Normaal zou het geen probleem moeten geven als wij de bundel aanzetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic