1
Vraag
2
Reacties
aakoppert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ontkoppelen ziggo account

Graag wil ik mijn huidige ziggo-account ontkoppeld hebben van mijn vodafone account. Beide login's moeten wel behouden blijven

 

Bij voorbaat dank,

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @aakoppert


Bedankt voor jouw privéberichtje met alle gegevens! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb op jouw verzoek het Mijn Ziggo account ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kun je je nu opnieuw registeren met een nieuw e-mailadres op deze pagina.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @aakoppert 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @aakoppert
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. In je bericht geef je aan dat je de login voor beide accounts wilt behouden, maar dat zal niet gaan. Wanneer we de accounts ontkoppelen, dan moet je je opnieuw registreren voor één van beide met een ander e-mailadres. Hierdoor is de login dus automatisch verschillend. 

Om de accounts te ontkoppelen heb ik wat meer informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangaf. Wil je de gevraagde informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? Dan ga ik voor je aan de slag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @aakoppert


Bedankt voor jouw privéberichtje met alle gegevens! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb op jouw verzoek het Mijn Ziggo account ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kun je je nu opnieuw registeren met een nieuw e-mailadres op deze pagina.

henkstubbe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde vraag. Een heel onduidelijk systeem. Gezien de meerdere vragen over hetzelfde onderwerp, zegt dit wel iets over de onduidelijke werking van het systeem. Graag zie ik uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @henkstubbe 
Ik heb je op deze topic inmiddels antwoord gegeven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic