1
Vraag
2
Reacties
boom58

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nieuw klantnummer

Hallo Community,

Ik was tot voorkort een zakelijke VdF klant. Mijn abonnement is nu overgezet van zakelijk naar een particulier abonnement. Ik heb hetzelfde nummer behouden natuurlijk, en ik heb bericht gekregen dat de contractoverdracht is gelukt en ik nu een nieuw klantnummer heb en een nieuw MyVodafone account moet aanmaken. Maar ik heb een werkend MyVodafone account (wat natuurlijk ook mijn MyZiggo account is) en dat lijkt mij niet mogelijk. In feite moet in mijn MyVodafone account alleen mijn nieuwe klantnummer worden toegevoegd, of anders moet mijn oude klantnummer verwijderd worden en mijn nieuwe worden toegevoegd. Hoe ga ik dit doen ??

Bij voorbaat dank voor de hulp !

 

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @boom58
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Allereerst de beste wensen nog voor 2022! Op basis van je bericht is de kortste klap om je oude My Vodafone account te verwijderen, want zo wordt de koppeling met Mijn Ziggo ongedaan gemaakt. Vervolgens kun je dan in Mijn Ziggo het account uitbreiden met je nieuwe My Vodafone gegevens als je graag de accounts weer gekoppeld wilt hebben. Ook kun je ervoor kiezen om je met je nieuwe gegevens opnieuw te registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres. In dit geval heb je dan twee separate accounts die je later altijd nog kunt koppelen als je dat zou willen. 

Om het oude My Vodafone account te verwijderen heb ik uiteraard wat meer gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Adresgegevens:
E-mailadres waarmee je nu inlogt bij My Vodafone/Mijn Ziggo: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@boom58 Super bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb het oude My Vodafone account verwijderd en je de stappen toegestuurd om het huidige Mijn Ziggo account uit te breiden met je nieuwe Vodafone gegevens. Laat je weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @boom58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als er niemand is die je hier mee helpen kan dan kan ik je wel alvast antwoord geven. Een medewerker van Vodafone moet dan nu even je huidige VodafoneZiggo account verwijderen zodat jij met je nieuwe Vodafone account (klantnummer) een nieuw My Vodafone kan aanmaken. Eventueel kan je daarna je Ziggo account er weer bij aan koppelen. 

Heb even geduld, morgen is er weer iemand van Vodafone aanwezig om je hiermee te helpen. Kan ook zijn dat ze het op een andere manier oplossen, maar dat kunnen ze je dan wel melden. Dus nog even geduld hebben, het komt goed 😉 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @boom58
Een warm welkom op de Vodafone Community!

Allereerst de beste wensen nog voor 2022! Op basis van je bericht is de kortste klap om je oude My Vodafone account te verwijderen, want zo wordt de koppeling met Mijn Ziggo ongedaan gemaakt. Vervolgens kun je dan in Mijn Ziggo het account uitbreiden met je nieuwe My Vodafone gegevens als je graag de accounts weer gekoppeld wilt hebben. Ook kun je ervoor kiezen om je met je nieuwe gegevens opnieuw te registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres. In dit geval heb je dan twee separate accounts die je later altijd nog kunt koppelen als je dat zou willen. 

Om het oude My Vodafone account te verwijderen heb ik uiteraard wat meer gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Adresgegevens:
E-mailadres waarmee je nu inlogt bij My Vodafone/Mijn Ziggo: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik voor je aan de slag kan gaan.

boom58
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia , dank voor jouw hulp en uiteraard een prachtig 2022 toegewenst.

Ik ga jou een privéberichtje met de gevraagde gegevens sturen, maar houd er aub rekening mee dat ik slechts één e-mailadres heb.

Dankjewel vast !

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@boom58 Super bedankt voor jouw privéberichtje! Ik heb het oude My Vodafone account verwijderd en je de stappen toegestuurd om het huidige Mijn Ziggo account uit te breiden met je nieuwe Vodafone gegevens. Laat je weten of het is gelukt? 🙂

boom58
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Cecilia , jouw oplossing heeft inderdaad prima gewerkt. Dank voor de snelle en efficiënte hulp.

Het is wel beetje jammer dat deze procedure niet erg helder is voor de gewone eindgebruiker, zodat ik uiteindelijke jouw hulp nodig had. Maar....dat is een ander verhaal. Nogmaals erg veel dank !!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ontzettend graag gedaan @boom58. Ik ben blij dat alles weer goed staat. We hebben dit samen maar weer goed gedaan! Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan weet je ons hier te vinden! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic