MS1973

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw VoIP nummer onbereikbaar met Vodafone

Onlangs een nieuw VoIP account aangemaakt; deze is niet te bereiken vanaf het Vodafone netwerk; bij KPN en T-Mobile werkt het zonder problemen. uitgaand werk alles zonder issues.

 

op het forum had iemand anders ook deze problemen:

https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/Vast-nummer-onbereikbaar-met-Vodafone/m-p/207001#M4755

 

routeringskwestie of iets anders?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MS1973 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee wat het probleem is maar waarschijnlijk op te lossen door een Vodafone Medewerker. Steven werkt niet meer bij Vodafone, die kan je dan ook niet meer helpen. Maar ik denk dat @Cecilia je wel kan helpen want die heeft ook in die topic een berichtje geplaatst. Misschien dat ze het kan oppakken en je kan helpen door een berichtje naar de juiste afdeling te sturen zodat ze er naar kunnen kijken.

Heb nog even geduld aub. Zit ook nog even te bedenken, het kan natuurlijk ook zo zijn dat het even tijd nodig heeft voor de nummers volledig zijn opgenomen in het telefoon netwerk. Maar goed, dat weet ik niet, daarin kan Vodafone je beter helpen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MS1973, welkom hier!

Wat onhandig dat jouw VoIP nummer niet bereikbaar is vanaf het Vodafone Netwerk. Het kan inderdaad een routeringskwestie zijn, maar om dat te beoordelen heb ik nog wel wat aanvullende vragen voor je. 

Heb je getest of het speelt met meerdere Vodafone nummers?
Is het betreffende VoIP nummer recent geporteerd door Vodafone?

Als het antwoord op beide vragen ja is, maar het VoIP nummer wel bereikbaar is vanaf het netwerk van andere providers dan kan dit inderdaad een routeringskwestie zijn. Er zal dan een onderzoek aangemaakt moeten worden. Wil je hiervoor in jouw Community profiel onder persoonlijke opmerkingen aangeven om welk VoIP nummer het gaat + datum en tijdstippen waarop dit nummer is gebeld door (welke) Vodafone nummers. Wil je daarnaast ook het Community profiel aanvullen met jouw persoonlijke gegevens. 

Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook voor je klaar om dit onderzoek aan te maken 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic