1
Vraag
2
Reacties
Lisanne_xxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

na de pukcode

Na de puk-code moet ik een pin invoeren maar ik heb die van mijn sim-kaart al geprobeerd namelijk 0000 en die van mijn telefoon zelf ook. Beide doen ze het niet.

wat moet ik nu doen ik  kan nog maar 7x proberen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Welkom op de Community van Vodafone!
Is het inmiddels gelukt om een nieuwe pincode in te stellen voor je simkaart? 

Indien het toestel de Puk code niet accepteert, kun je het beste de simkaart in een ander toestel stoppen. Vervolgens vul je de Puk code in en verzin je een nieuwe pincode voor je simkaart. 
Daarna kun je de simkaart weer terug stoppen in je eigen toestel @Lisanne_xxx 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lisanne_xxx 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je 3x een verkeerde pincode hebt gegeven (Sim pincode) dan kan je een PUKcode invullen. Deze code kan je vinden in je My Vodafone en als je deze intikt, dan moet je daarna weer een nieuw verzonnen pincode aanmaken. Als je dan weer een nieuwe pincode ingeeft, is weer een nieuw verzonnen pincode. Maar dit doe je dus als je je pukcode hebt ingevoerd (dit kan 10x daarna blokkeert de Sim). 

Dus na de juiste pukcode geef je weer een nieuw verzonnen pincode. Gaat het om een telefoon code, die moet je gewoon weten. Als je die vergeten bent, dan heb je een probleem en moet je je volledige toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan weer opnieuw instellen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Welkom op de Community van Vodafone!
Is het inmiddels gelukt om een nieuwe pincode in te stellen voor je simkaart? 

Indien het toestel de Puk code niet accepteert, kun je het beste de simkaart in een ander toestel stoppen. Vervolgens vul je de Puk code in en verzin je een nieuwe pincode voor je simkaart. 
Daarna kun je de simkaart weer terug stoppen in je eigen toestel @Lisanne_xxx 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic