1
Vraag
2
Reacties
Mongroe

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

na 15 seconden verbreekt steeds de verbinding

Ik ben vanmiddag een aantal mensen aan het bellen in mijn gemeente. Nu verbreekt telkens na ongeveer 15 seconden de verbinding. Niet als ik naar een mobiel nummer bel; alleen naar een vast lijn. Hoe kan dit en beter: hoe los ik dit op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mongroe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je telefoon al eens uitgezet, en na 5 minuten weer aan? Of je toestel in vliegtuigmodus en daarna weer terug of via mobiel netwerk even van netwerk wisselen en weer terug naar Vodafone NL. 

Dit alles getest en het werkt nog niet, kijk dan even op de kaart van Vodafone of er een storing is, of netwerk werkzaamheden. Kom je er helemaal niet mee uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer opnieuw willen activeren op het netwerk. 

En is het dan nog niet opgelost, dan zou het natuurlijk ook aan het vaste netwerk kunnen liggen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Mongroe 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je je telefoon al eens uitgezet, en na 5 minuten weer aan? Of je toestel in vliegtuigmodus en daarna weer terug of via mobiel netwerk even van netwerk wisselen en weer terug naar Vodafone NL. 

Dit alles getest en het werkt nog niet, kijk dan even op de kaart van Vodafone of er een storing is, of netwerk werkzaamheden. Kom je er helemaal niet mee uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer opnieuw willen activeren op het netwerk. 

En is het dan nog niet opgelost, dan zou het natuurlijk ook aan het vaste netwerk kunnen liggen. 

Mongroe
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja dat heeft geholpen. heel erg bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic