1
Vraag
2
Reacties
Tom speksnijder

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

my vodafone app

Ik kan niet inloggen via de my vodafon app. Want als ik mijn emailadres en wachtwoord heb ingevuld dan zegt de app: er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.

Hoe kan dit opgelost worden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tom speksnijder,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is een aparte melding die je krijgt! Kun je wel inloggen via de website? 

Tom speksnijder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ik kan wel inloggen via de site

 

Tom speksnijder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Tom speksnijder,

Welkom op de Community van Vodafone.
Dat is een aparte melding die je krijgt! Kun je wel inloggen via de website? 

Ja ik kan wel inloggen via de site

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Tom speksnijder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Ik heb mijn gegeven ingevuld

 

Tom speksnijder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tom speksnijder wrote:
Steven Vodafone wrote:

Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? 
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. 

Ik heb mijn gegeven ingevuld

Mijn klant nr : *******

Moderator edit: Klantnummer verwijderd

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Tom speksnijder
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Vodafone wrote:

Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het oude My Vodafone account @Tom speksnijder?
Ik heb dit account dan ook verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail.
Kun je laten weten of je na het aanmaken van het account  weer alles inziet via de website en de app? 

Bedankt het is gelukt om in te loggen  een fijne dag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @Tom speksnijder 
Fijne middag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic