Hi @Bo06
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.
Je bent in ieder geval al goed opzoek gegaan naar een mogelijke oorzaak. Ik vermoed dat je de e-mail op je nieuwe telefoon volgens IMAP hebt ingesteld. Met IMAP toont je telefoon de e-mails die op de server staan. Als je een e-mail verwijdert in je telefoon, wordt de e-mail gelijktijdig verwijderd van de server en is deze dus in jouw situatie ook verwijderd op de computer. Wanneer je dit niet wilt, dan kun je de e-mail het beste instellen met behulp van POP3. Zorg ervoor dat je dit doet op alle apparaten waarmee je de e-mail gebruikt.
Ben je ook klant bij Ziggo?
Dat komt goed uit! Ziggo bied je de mogelijkheid om gebruik te maken van de Ziggo SMTP server voor de volgende email-adressen: @Ziggo.nl @quicknet.nl @home.nl @casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl. Deze service is gratis. Kijk op (IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo voor meer informatie en een stappenplan ‘e-mail instellen’.
Gebruik je een Outlook, Gmail of Yahoo-emailadres?
Dan kun je kosteloos gebruik maken van hun servers. Op POP-, IMAP- en SMTP-instellingen voor Outlook.com (microsoft.com) is meer informatie te vinden over het instellen hiervan.