p.smeehuijzen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

loskoppelen vodafone ziggo account

ik heb mijn ziggo account gekoppeld aan vodafone account

ik heb het verkeerde account gekoppeld 

zou dit losgekoppeld kunnen worden?

hoor het graag

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @p.smeehuijzen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan zeker losgekoppeld worden. Zet in je profielinstellingen al je gegevens en dan kan iemand van Vodafone je daarmee. Let op, het is weekend. Dus maandag zal iemand van Vodafone je helpen!

Alvast een fijn weekend gewenst. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @p.smeehuijzen
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien je al contact hebt gehad met één van mijn collega's hierover. Voor de zekerheid heb ik nog een dubbelcheck gedaan, maar als ik het e-mailadres controleer dan is er enkel en alleen een My Vodafone account aanwezig. Er is dus geen Mijn Ziggo account gekoppeld aan het e-mailadres welke eindigt op -14@hotmail.com

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic