1
Vraag
2
Reacties
Carla53

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

gesprek stopt

Als ik aan het bellen ben , en ik word op dat moment gebeld breekt hij  het gesprek wat ik voer met iemand af .

Dit is erg hinderlijk moest net maar met de vaste telefoon bellen , ik had een serieus gesprek met iemand , staat ook niet zo netjes .

Heeft iemand een oplossing ?

Alvast bedankt .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het is me nu niet helemaal duidelijk of je ook belt via Whatsapp, wanneer dit mis gaat, of dat je wel “gewoon” belt (en ondertussen ook andere zaken op de telefoon doet)? 

De stappen voor het in- en uitschakelen voor wisselgesprekken op jouw telefoon vind je op deze link

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Carla53 

Dat is een aparte situatie en kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Gebeurd dit via ons netwerk door te bellen of ervaar je dit probleem door te bellen met een andere app zoals Whatsapp, Facebook Messenger, Google Duo etc.? 
 Wat voor een toestel heb je? Druk je zelf ergens op zodra er een gesprek binnen komt? 
Heb je Wisselgesprekken aan staan in de instellingen? Wat gebeurt er als je deze optie uitzet? 

Carla53
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Steven
Ik heb de Samsung A70 , ik ben dan inderdaad bezig met whatsapp of iets anders op de telefoon , waar kan ik dat zien wisselgesprek ? 

Groetjes Carla

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het is me nu niet helemaal duidelijk of je ook belt via Whatsapp, wanneer dit mis gaat, of dat je wel “gewoon” belt (en ondertussen ook andere zaken op de telefoon doet)? 

De stappen voor het in- en uitschakelen voor wisselgesprekken op jouw telefoon vind je op deze link

Carla53
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je wel voor de hulp ik ben er geloof ik uit nu , was makkelijk te doen met deze hulp .

Groten carla

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic