Hoi
Grims Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel erg vervelend. Goed dat je hier een melding komt maken, misschien kan een moderator hier naar kijken. Het is alleen wel zo dat je in het buitenland te gast bent en je altijd maar moet afwachten of dat goed gaat. Natuurlijk doet Vodafone z'n best met het bereik en het gebruiken van het netwerk maar ze zijn heel erg afhankelijk van hun masten en hun diensten. Stel dat je net op een plek zit waar de masten net even iets teveel uit elkaar staan, dan heb jij geen bereik en daar kan Vodafone Nederland dan niets aan doen. Schuif het probleem nu niet af hoor, zo moet je het niet zien. Maar men is daar in Nederland wel afhankelijk van.
Zelf heb ik ervaring dat het in Nederland SUPER goed is geregeld maar in het buitenland vaak veel minder. Hoge bergen, verre plekken met masten, er is altijd wel iets waardoor er problemen kunnen ontstaan.
Maar goed, zoals ik al schreef, ik wil het niet afschuiven en het is gewoon vervelend. Zeker als je op vakantie bent en bereikbaar wilt zijn zoals je dat in Nederland ook bent. Andere provider? Die hebben misschien hetzelfde probleem of ze hebben afspraken met andere providers in het buitenland, dat zou kunnen maar weet ik niet. Zou je dus niet blind staren om over te stappen omdat je denk dat die dan beter is in het buitenland (ook die zijn afhankelijk van de buitenlandse collega zendmasten).
En of Vodafone je wil compenseren, dat moet je vragen bij de
klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een
chat te starten. Je kan ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en misschien kunnen ze ook iets doen aan je compensatie.
Succes in ieder geval en hoop een beetje dat je vakantie wel leuk is geweest?!