1
Vraag
2
Reacties
Sandra meuldijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen icoontje of geluid bij watsapp

Bij een watsapp bericht krijg ik sinds 1 januari geen icoontje of geluid meer ik heb mijn telefoon al uit gezet naar geluid gegaan e.d als ik naar watsap ga zie ik wel getallen waarvan ik watsapp heb maar geen geluid en dergelijke ik weet dat je bij bepaalde telefoons watsapp niet meer mogelijk is maar ik heb een samsung galaxy s9+ 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sandra meuldijk 
Welkom op de Community van Vodafone.

Ik leg je graag meer uit over de meldingen van Whatsapp en hoe je deze kunt instellen.

 

Je beheert je meldingen heel eenvoudig in je WhatsApp-instellingen.
Open WhatsApp Web/Desktop > klik op Menu ( > Instellingen > Meldingen

Je kunt hier de volgende wijzigingen uitvoeren:

  • Geluiden
  • Bureaubladmeldingen
  • Voorvertoning tonen

Het is ook mogelijk om alle chatmeldingen en -geluiden voor een bepaalde tijd uit te schakelen. Om meldingen weer in te schakelen, klik op Meldingen en geluiden uit. Klik om te herstellen. 


Individuele chats of groepschats dempen

Open een individuele chat of groepschat.
Klik op MenuMeldingen dempen.

  1. Selecteer een tijdsduur:
    • 8 uur
    • 1 week
    • 1 jaar
  2. Klik op MELDINGEN DEMPEN.

Om de meldingen weer in te schakelen, ga naar de gedempte chat en klik op Menu- Meldingen dempen opheffen.
Belangrijk: Als je een groepschat of individuele chat dempt op je telefoon, wordt deze ook gedempt op WhatsApp Web en Desktop. Alle andere meldingsinstellingen zijn onafhankelijk van je telefoon en computer en hebben geen invloed op elkaar.
 

Open WhatsApp > tik op Meer optiesInstellingen > Meldingen.
Hier kun je meldingen voor berichten, groepen en oproepen wijzigen door het volgende te kiezen:

  • Meldingsgeluiden voor inkomende en uitgaande berichten aan- of uitzetten.
  • Meldingsgeluid of beltoon.
  • Duur van de trilling.
  • Het weergeven van pop-upmeldingen op Android 9 of ouder. Deze functie geeft de meldingen weer in het midden van je scherm.
  • Lichtgekleurde melding voor ondersteunde telefoons.
  • Het gebruik van meldingen met een hoge prioriteit op Android 5 en nieuwer. Deze functie geeft een voorvertoning bovenaan je scherm en kan gebruikt worden om voorvertoningen van meldingen uit te schakelen.

Belangrijk: Wanneer je meldingen met een hoge prioriteit uitschakelt, worden de WhatsApp-meldingen lager in het meldingsoverzicht geplaatst.
Om je meldingsinstellingen te resetten, tik op Instellingen > Meldingen > tik op Meer opties > Meldingsinstellingen resetten > RESETTEN.


Meldingen aanpassen
Je kunt de meldingen aanpassen door te kiezen uit verschillende opties voor toon, trilling, pop-up en licht:

  1. Open een individuele chat of groepschat.
  2. Tik op de naam van de individuele chat of de groepschat.
  3. Tik op Aangepaste meldingen > en kies de optie Aangepaste meldingen.

Meldingen dempen

  1. Open een individuele chat of groepschat.
  2. Tik op de naam van de individuele chat of de groepschat.
  3. Tik op Stille meldingen.
  4. Selecteer hoelang je meldingen wilt dempen en tik op OK.

Of vink Meldingen weergeven uit zodat meldingen niet meer verschijnen.

Mocht dit niet werken, dan raad ik aan om een back up te maken van je gesprekken.
Vervolgens verwijder je Whatsapp en daarna installeer je Whatsapp opnieuw.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sandra meuldijk 
Welkom op de Community van Vodafone.

Ik leg je graag meer uit over de meldingen van Whatsapp en hoe je deze kunt instellen.

 

Je beheert je meldingen heel eenvoudig in je WhatsApp-instellingen.
Open WhatsApp Web/Desktop > klik op Menu ( > Instellingen > Meldingen

Je kunt hier de volgende wijzigingen uitvoeren:

  • Geluiden
  • Bureaubladmeldingen
  • Voorvertoning tonen

Het is ook mogelijk om alle chatmeldingen en -geluiden voor een bepaalde tijd uit te schakelen. Om meldingen weer in te schakelen, klik op Meldingen en geluiden uit. Klik om te herstellen. 


Individuele chats of groepschats dempen

Open een individuele chat of groepschat.
Klik op MenuMeldingen dempen.

  1. Selecteer een tijdsduur:
    • 8 uur
    • 1 week
    • 1 jaar
  2. Klik op MELDINGEN DEMPEN.

Om de meldingen weer in te schakelen, ga naar de gedempte chat en klik op Menu- Meldingen dempen opheffen.
Belangrijk: Als je een groepschat of individuele chat dempt op je telefoon, wordt deze ook gedempt op WhatsApp Web en Desktop. Alle andere meldingsinstellingen zijn onafhankelijk van je telefoon en computer en hebben geen invloed op elkaar.
 

Open WhatsApp > tik op Meer optiesInstellingen > Meldingen.
Hier kun je meldingen voor berichten, groepen en oproepen wijzigen door het volgende te kiezen:

  • Meldingsgeluiden voor inkomende en uitgaande berichten aan- of uitzetten.
  • Meldingsgeluid of beltoon.
  • Duur van de trilling.
  • Het weergeven van pop-upmeldingen op Android 9 of ouder. Deze functie geeft de meldingen weer in het midden van je scherm.
  • Lichtgekleurde melding voor ondersteunde telefoons.
  • Het gebruik van meldingen met een hoge prioriteit op Android 5 en nieuwer. Deze functie geeft een voorvertoning bovenaan je scherm en kan gebruikt worden om voorvertoningen van meldingen uit te schakelen.

Belangrijk: Wanneer je meldingen met een hoge prioriteit uitschakelt, worden de WhatsApp-meldingen lager in het meldingsoverzicht geplaatst.
Om je meldingsinstellingen te resetten, tik op Instellingen > Meldingen > tik op Meer opties > Meldingsinstellingen resetten > RESETTEN.


Meldingen aanpassen
Je kunt de meldingen aanpassen door te kiezen uit verschillende opties voor toon, trilling, pop-up en licht:

  1. Open een individuele chat of groepschat.
  2. Tik op de naam van de individuele chat of de groepschat.
  3. Tik op Aangepaste meldingen > en kies de optie Aangepaste meldingen.

Meldingen dempen

  1. Open een individuele chat of groepschat.
  2. Tik op de naam van de individuele chat of de groepschat.
  3. Tik op Stille meldingen.
  4. Selecteer hoelang je meldingen wilt dempen en tik op OK.

Of vink Meldingen weergeven uit zodat meldingen niet meer verschijnen.

Mocht dit niet werken, dan raad ik aan om een back up te maken van je gesprekken.
Vervolgens verwijder je Whatsapp en daarna installeer je Whatsapp opnieuw.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic