1
Vraag
2
Reacties
lBassa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eSim geïnstalleerd, maar geen bereik

beste Vodafone,

 

Ik heb een ESim ontvangen via werk. Simwissel is uitgevoerd door beheerder, oude sim uit systeem gehaald en eSim gekoppeld.

Deze eSim wordt nu ook als 'Actief' vermeld in de portal, echter op de mobiel wordt 'Geen bereik' aangegeven. 

 

Graag uw hulp om verder te komen.

 

met vriendelijke groet,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @lBassa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Omdat het om een zakelijk nummer gaat, zal de persoon, die hier bevoegd voor is, contact op moeten nemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is namelijk een particuliere community. 

Dus de persoon die bevoegd is moet contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @lBassa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Omdat het om een zakelijk nummer gaat, zal de persoon, die hier bevoegd voor is, contact op moeten nemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Dit is namelijk een particuliere community. 

Dus de persoon die bevoegd is moet contact opnemen met de zakelijke klantenservice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic