Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik ben nu iets langer dan een week niet bereikbaar en begin door de onduidelijkheid een beetje ongeduldig te worden, ondanks dat ik het idee heb dat jullie werknemers hun best doen om dit op te lossen.
Toen Vodafone OneNumber uit kwam kreeg ik dit niet voor elkaar om dit te activeren en las ik in verschillende topics dat een nieuwe eSIM aanvragen zou kunnen helpen. Dit heb ik gedaan, maar ik kon de eSIM niet activeren. Daarna contact gehad met de klantenservice dmv chat, die zouden de nieuwe eSIM activeren en mijn oude deactiveren. Het deactiveren van mijn oude eSIM is gebeurd, het activeren van de nieuwe eSIM kan niet en nu zit ik in deze ellende.
Nogmaals, de medewerkers van Vodafone die ik heb gesproken via de telefoon en in de winkel doen wat ze kunnen doen (ik heb ook een prepaid simkaart meegekregen om in ieder geval te kunnen bellen, top!) maar de transparantie vanuit de ICT van Vodafone vind ik wel slecht. Ik heb geen flauw idee hoe lang dit nog gaat duren, of er überhaupt iemand mee bezig is, dat kan ik gewoon nergens terug zien. Kan hier geen case van gemaakt worden gekoppeld aan mijn MyVodafone? Al kan ik daar alleen nog maar met mijn laptop op, want ja, inloggen gaat per sms wat ik niet kan ontvangen...
Ik begrijp ook niet dat het zo lastig is om ergens een hoofd ICT'er te vinden die alle simkaarten uit mijn account kan halen of te resetten zodat er weer een (e)SIM aan mijn account gekoppeld kan worden. Ik zal wel te makkelijk denken.
Zie afbeeldingen, volgens jullie medewerkers is het probleem dat zolang de eSIM in bestelling vast staat kunnen zij ook niets. Hier wordt al vanaf 7 november naar gekeken.
Toevallig zie ik dat hiervoor onder jouw gegevens een case is aangemaakt en deze case gisteren is gesloten door de technische dienst. Er is een SMS is verstuurd dat het probleem opgelost zou moeten zijn en je opnieuw kan proberen om OneNumber te bestellen. Herstart voor de zekerheid je Apple Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw plaatst. Kun je mij laten weten of het is gelukt?
@Jovano12 Excuses! Ik heb vanochtend iets te snel gelezen en zat blijkbaar nog iets te veel met mijn hoofd in alle OneNumber vraagstukken.
Ik ben er even opnieuw voor je ingedoken. De eSIM eindigend op 73 staat inderdaad op ''in bestelling''. De activatie van deze eSIM is vastgelopen waardoor de simkaart op 'in bestelling' blijft staan. De vastgelopen order is geregistreerd bij de betreffende afdeling, maar dit speelt al een tijdje en is super onhandig voor jou. Om die reden heb ik er voor laten zorgen dat deze vastgelopen order met voorrang wordt opgepakt. Je hoort hier automatisch een melding van te krijgen, maar ik houd het hier ook voor je in de gaten.
Bedankt Cecilia voor je hulp, ik hoor graag wat de vorderingen zijn de komende dagen.
"Je hoort hier automatisch een melding van te krijgen"
Snap ik, maar aangezien ik niets heb ontvangen per mail en ik niet bereikbaar ben op mijn nummer en meldingen (vaak) via sms gaan (en er geen case is gemaakt die ik kan zien via myvodafone --> service --> mijn vragen en verzoeken), heb ik de afgelopen dagen echter helemaal niets meegekregen.
Helaas nog niet @Jovano12! Er is momenteel een kleine achterstand, waardoor het oppakken langer duurt. Dit heeft dus ook indirect invloed op de cases die met prioriteit zijn doorgezet, zoals ik heb gedaan in jouw geval. Weet dat ik het hier in ieder geval dagelijks voor je in de gaten heb gehouden en dit blijf doen. Ik houd je op de hoogte.
Ik wacht al drie weken op een open order, waardoor ik niet bereikbaar ben en geen internet heb…kun je die van mij ook met voorrang laten oppakken? Echt veel vertrouwen heb ik er namelijk niet meer in!
Helaas nog geen ontwikkeling @Jovano12😞 Weet in ieder geval dat ik het hier voor je in de gaten blijf houden.
@Fransman Het escaleren van een voorrangsverzoek voor zo'n 'open order' is inmiddels ook niet meer mogelijk door de achterstand. Het lijstje met zulke voorrangsverzoeken is inmiddels behoorlijk lang geworden, waardoor ook dit niet meer zo snel wordt opgepakt als gebruikelijk is.
Dank je wel voor je reactie Cecilia, maar bij mij duurt het nu al 3 weken om een open order op te pakken...het lijkt er meer op dat er een probleem is bij Vodafone waarvan de oplossing nog niet bekend is..
Krijg je ook wel eens een melding op je telefoon met ‘geen service’ of
‘geen sim’? Vaak heb je dan ook geen verbinding met Vodafone én werkt je
internet niet en/of je kan niet bellen. Gelukkig zijn da...