1
Vraag
2
Reageer en help mee
Treve The Boss

Gedreven Ontdekker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

eSIM en gewone SIM (beide Vodafone) in 1 toestel...

Als ik een eSim en een gewone SIM in 1 telefoon doe, met beide een Vodafone nummer, wat kan ik dan precies instellen en geeft dat in de praktijk gedoe…?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Treve The Boss 
Je kan van alles instellen. Je gebruikt dan gewoon 2 nummers, net zoals je normaal met 1 zou gebruiken. Als je een nieuwe iPhone 12 hebt dan moet je er wel rekening mee houden dat 5G dan niet werkt op je toestel. Dus als je beide gebruikt dan blijf je op 4G! Dit zal wel veranderen maar op dit moment is dat nog niet zo. 

Maar verder kan je gewoon alles doen wat je normaal ook doet. 

Treve The Boss
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Thnx!

Ik las dat er dan gedoe was met ene nummer wel overgaan het andere niet….maar misschien is dat al lang niet meer aktueel. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Treve The Boss wrote:

Thnx!

Ik las dat er dan gedoe was met ene nummer wel overgaan het andere niet….maar misschien is dat al lang niet meer aktueel. 

Nou ja, dat is niet wat ik herken. Gaat het om een iPhone 12? Ik heb zelf de 11 en daar heb ik er ook twee in zitten en die doen het beide prima. Zowel zakelijk als privé. Moet alleen soms even goed kijken welke ik internet gebruik. Maar dat kom soms omdat ik hem dan helemaal uit heb gezet. Volgens mij is daar verder geen probleem mee (hier dan). 

Je kan natuurlijk ook altijd even op Google zoeken. Daar haal je meer ervaringen van meerdere mensen. 

Treve The Boss
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Energieboy wrote:
Treve The Boss wrote:

Thnx!

Ik las dat er dan gedoe was met ene nummer wel overgaan het andere niet….maar misschien is dat al lang niet meer aktueel. 

Nou ja, dat is niet wat ik herken. Gaat het om een iPhone 12? Ik heb zelf de 11 en daar heb ik er ook twee in zitten en die doen het beide prima. Zowel zakelijk als privé. Moet alleen soms even goed kijken welke ik internet gebruik. Maar dat kom soms omdat ik hem dan helemaal uit heb gezet. Volgens mij is daar verder geen probleem mee (hier dan). 

Je kan natuurlijk ook altijd even op Google zoeken. Daar haal je meer ervaringen van meerdere mensen. 

Ik heb een Pixel 5….met niet werkende 5G maar daar zullen we het niet over hebben. Is het mogelijk om op beide nummers data te gebruiken of moet je kiezen…?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Oei, geen idee. Ik weet eigenlijk helemaal niets van Android toestellen. Misschien dat @SamsungExpert je kan helpen?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Treve The Boss ,

Je moet het zo zien dat je gewoon een dual sim toestel dan hebt. Als het gaat om data dien je gebruik te maken van één van de twee simkaarten, dit kun je via de instellingen selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic