Ik heb gistermiddag zowel Apple als Vodafone gebeld.
Apple: bij ons is bekend dat de esim bij zowel T-Mobile als KPN als Vodafone (en evt. dochters) gebruikt kan worden.
Ik: Ja de esim op zich misschien wel maar niet in combinatie met de Apple Watch.
Apple: dat is ons niet bekend, zou moeten kunnen
Ik: waarom staat dan bij de nieuwe Apple Watch 8 alleen t-Mobile vermeld?
Apple:....... Tja dat weten we eigenlijk ook niet 😅
En toen Vodafone:
Vodafone: Nee mevrouw we ondersteunen de Apple Watch nog niet.
Ik: En is er zicht op wanneer dat gaat gebeuren, want dat is me bij verlenging (in mei) ook al gezegd....het zit eraan te komen.
Vodafone: nee daar is niets over bekend. We hebben het onlangs weer doorgegeven.
Ik: Zou ik dan iemand kunnen spreken die er meer over kan vertellen?
Vodafone: Nee helaas, zo iemand is er niet.
Ik heb ook T-Mobile gebeld. Maar ook zij hadden nauwelijks info over het feit dat zij de enige zijn die het ondersteund en hoe je het dan zou moeten bestellen. Mevrouw, kunnen wij u terugbellen in 10 minuten? Ik ga het even uitzoeken. Dat was gistermiddag, afijn ik zit nog wortel te schieten....
Weet je......ik heb het eerder gezegd. Ik vind deze radiostilte minachtend voor de klanten.
Potverdikke wat een stom onnozel gedoe!!
En kom niet met: ze mogen niks zeggen want dan zouden er sancties volgen? Dan toch van hoger af opgelegd en niet door Apple. Apple is er toch alleen maar bij gebaat dat hoe meer gebruikers en klanten, hoe meer vreugd? In de landen om ons heen en ook in de US staan altijd meerdere providers gemeld. Dus exclusiviteit voor T-Mobile? Ik geloof er niks van.
Pfffff...... en callcenters, we gaan met zijn allen onwetend ten onder! Wat een bagger.