Hi @MarcoH2, het is vanaf nu weer mogelijk om OneNumber te bestellen. Als je bovenstaande foutmelding blijft zien, dan wil ik je vragen de tips en doorverwijzingen die eerder in deze reactie van @Cecilia gedeeld zijn te volgen.
@Ben_1976 en @markbosters Bij jullie is de bestelling dus wel gelukt maar spelen er verbindingsissues. Volg daarvoor a.u.b. onderstaande stappen:
OneNumber geactiveerd – connectiviteit issues oplossen
Mocht je problemen ervaren met de connectiviteit van de Watch dan willen we je vragen om onderstaand stappenplan uit te voeren.
Ook hierbij is het van belang dat;
1. Beschikken je apparaten over de juiste software versie (iPhone iOS 17.1 en Watch OS 10.1)
2. Gebruik je de EU-variant van de Apple Watch?
Stappenplan:
- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone
- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?
- Blijft het probleem alsnog spelen, deel dan in een privebericht de volgende gegevens: klantnummer, 06nummer, datum en tijd mislukt gesprek, iOS en watch OS versie.