1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik kan mijn smartwatch nog steeds niet koppelen 

IMG_4795.png

IMG_4794.png

Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dit is wat ik te zien krijg ceicilla weet niet hoe ik dit kan oplossen gr

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Hartelijk dank. Ik wacht het af. 

Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Heb reeds een Esim en werkt nog niet gr

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

@Cecilia Dank je, ga ik doen 👍

DJPhil

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia Klopt het dat dit niet werkt met IOS 17.2 en WatchOS 10.2. Op de site van jullie staat namelijk 17.1 en hoger en 10.1 en hoger

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

@corvankruchten In je eerdere bericht zag ik dat je iOS 17.2 als software hebt op jouw iPhone. Dit is een beta-versie welke niet wordt ondersteund. Ditzelfde geldt voor WatchOS 10.2. Je dient de software bijgewerkt te hebben naar iOs 17.1  en watchOS 10.1. Dit beantwoord ook direct jouw vraag @DJPhil 

@Boellie De optie 'configureer mobiel netwerk' is bij jou greyed-out, waardoor je niet verder kan. Controleer of je iPhone beschikt over software iOs 17.1 en WatchOS 10.1. Herstart vervolgens zowel de watch als je toestel en probeer de aanvraag opnieuw. Mocht het hierna nog niet lukken, dan het advies om even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een case voor je aanmaken.

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

@Cecilia Dank je voor de uitleg mbt de beta-versie van het OS. Dat begrijp ik. . Helaas voor mij betekent dat ik moet wachten op een officiële versie van WatchOs10.2 (terugdraaien gaat niet zo maar). Echter: ik heb toch ook berichten zien voorbij komen van mensen met IOS17.1 en WacthOs 10.1  die hetzelfde ervaren. Hoe zit dat dan voor hen?

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Nu nog roaming voor de Apple watch en we zijn helemaal blij @Cecilia 😉

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ik heb ook 10.2 beta en bij mij lukt het wel.  @corvankruchten 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Weet jij misschien hoelang dit gaat duren? Paar uur? Paar dagen? Ik hoor wel even. Nogmaals dank voor je hulp 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

@marzso  Dat geeft dan weer moed. Heb je wat extra's moeten doen? Welk abo heb je?

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Start M en heb de telefoon moeten herstarten maar toen had ik de bevestiging mail al maar zag het nog niet op de iPhone en Watch 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

@Cecilia  Overigens @marzsoD  meldt zojuist op een ander topic dat hij ook de beta 10.2 heeft en dat het bij hem wel werkt. Er moet dus toch iets anders aan de hand zijn. "we geven geen ondersteuning aan beta's"  is voor mij iets te makkelijk gezegd.

Anonymous
Niet van toepassing

Zijn ze mooi te laat mee. Ben een tijdje geleden al overgestapt naar KPN. Vodafone heeft de klanten jarenlang aan het lijntje gehouden met vage reacties en evidente onwil om hun doelstelling t.a.v. esim ondersteuning voor de Apple Watch te formuleren. Bye, bye. Zwaai, zwaai.

Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Bedankt voor de info cecilia het is bij mij is het nou ook gelukt nogmaals mijn dank👍🏻✋🏻

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb alleen  Watch 10.2 beta en niet de iPhone op beta. Weet niet of jij ook de iPhone op beta hebt maar eigenlijk zou dat ook niets moeten uitmaken zoals blijkt. Alleen worden beta's nooit officieel ondersteunt door aanbieders in ieder geval ligt daar niet jouw probleem  @corvankruchten 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

@marzsoD  Welke versie IOS heb je dan? Ik begreep van Apple dat WatchOs 10.2 ook enkel met IOS17.2 werkt. Ik ben het met je eens dat het niet aan de beta ligt. Er zijn ook meldingen van mensen met IO17.1 en WatchOS 17.1, de laatste 'normale' versies, die het ook niet werkend krijgen, met dezelfde melding als die ik heb.

marzsoD

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

ik heb de reguliere 17.1 IOS maar nogmaals daar ligt het niet aan.  De iPhone en Watch herstarten lijkt mij het enige wat je kunt doen.  Ik zit wel te denken of je misschien een Esim moet hebben? Heb jij een sim kaartje of een Esim? ( ik denk even hardop he )

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Ik heb een eSim. Herstarten etc. heeft niet geholpen (meermalen gedaan). Welke carrier-setting heb jij? Klik in instellingen op algemeen->info->aanbieder.  Bij mij staat vf nl 56.5

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic