Hi allemaal, goedemorgen!
Even een positieve update op de vroege ochtend. Ik heb gisteren veel voorbeelden/meldingen via deze weg mogen ontvangen om door te zetten wat betreft de melding ‘Oeps, er is een serverfout opgetreden’. Met dank aan jullie meldingen is deze foutmelding opgelost. Vanaf vandaag mag deze foutmelding dan ook niet meer voorkomen. Via deze weg wil ik jullie dan ook heel erg bedanken voor de voorbeelden/meldingen die ik hier heb mogen ontvangen! 😊
Verder zag ik wat onduidelijkheid of Duosim i.c.m OneNumber wordt ondersteund. Dit wordt niet ondersteund en is ook opgenomen in onze voorwaarden. Deze vind je hier terug (Voorwaarden OneNumber).
Ook zag ik een aantal meldingen waarbij wordt aangegeven dat het 06-nummer niet is gevonden.
Indien je géén hoofdgebruiker/contractant bent of juiste rechten hebt binnen het klantnummer, dan kun je OneNumber niet zelfstandig bestellen (bijv. dochter bij vader op klantnummer óf een groepslid binnen Red Together).
Via de Watch App van de eindgebruiker (zonder rechten) kan de aanvraag gestart worden, maar dienen de My Vodafone account gegevens van de hoofdgebruiker/contractant gebruikt te worden om OneNumber te kunnen bestellen.
Bij een aantal van jullie zag ik dat het om een Red Together abonnement ging. Zouden jullie het met deze informatie eens opnieuw willen proberen om aan te vragen? Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Zet dan in je profiel onder ‘Persoonlijke Informatie’ het klantnummer en betreffende mobiele nummer waarvoor je het wilt aanvragen. Dan kunnen we daar verder op inzoomen.