Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar de ergernis zit. Dat gaat niet omdat Vodafone niet antwoord, het gaat erom dat het van de gekke is dat Vodafone het nog steeds niet in Nederland aanbiedt.
Nederland was wat dit betreft al de gekke Henkie van Europa en liep enorm achter, maar waar er eerst geen enkele aanbieder ermee kwam is nu zelfs een budgetaanbieder als T-Mobile zo ver en Vodafone komt nog steeds niet verder dan "we weten het niet"? Dan neem je zowel je klant als je bedrijf niet serieus.
Dit gedrag kan alleen maar verklaard worden vanuit de semi-monopolist gedachte, waarbij men ervan uitgaat dat klanten toch wel blijven, ook als je aan hen een slecht of achterhaald product aanbiedt. Maar ik garandeer je: Ziggo is er vooral voor old school tv en Vodafone inmiddels gewoon het slechtste netwerk. Dus straks gaan de klanten massaal weg. Ik voorspel dat binnen 10 jaar Vodafone in Nederland een hele kleine speler is, of misschien wel gewoon failliet. En ik hoop het inmiddels ook nog. Helaas zit ik nog tot oktober vast, maar ik verheug mij nu al op de dag dat ik na 25 jaar klant zijn (ik begon bij Libertel) de deur achter mij dicht kan slaan. En ook Ziggo gaat er dan uit. En dat terwijl ik helemaal geen zin heb om over te stappen. Dat doe ik alleen als ik laaiend ben. En dat ben ik inmiddels!
Zo ga je met klanten niet om!
En als je het echt gaat merken dat je klanten je echt kotsbeu zijn, dan is het te laat om bij te sturen. Maar goed, blijf vooral denken dat het aan de onredelijke klanten ligt dat ze het antwoord "we weten het niet" een idioot antwoord vinden.