Heerlijk zeg, het lijkt wel een soap serie, maar dan hier op de community. Iedereen heeft gelijk, of denkt gelijk te hebben. Niemand die weet hoe het echt zit en hoe het werkt. Alle denkbare voorbeelden kunnen waarheid zijn, of juist helemaal niet. We zullen toch allemaal moeten afwachten, dat is wel wat we weten.
Voor wie inmiddels zijn overgestapt, leuk natuurlijk en veel plezier. Waarom je dan hier nog elke keer weer terug moet komen, snap ik niet echt, maar dat zal wel aan mij liggen. Waarschuwen dat je hier bij Vodafone momenteel nog geen Apple Watch kan gebruiken, hoeft echt niet, dat weten we nu allemaal wel. Wie wil overstappen, omdat het kan, gewoon doen. Het gras is bij de buren altijd veel groener dan bij Vodafone, die is rood 😉. En ja, kom maar weer met commentaar, dat ik het allemaal weer rooskleurig in zie, prima. Ik ben zelf ook klant en moet ook afwachten tot Vodafone het gaat aanbieden. En waarom ben ik dan nog niet vertrokken? Weggaan kan ik niet, mijn contract loopt nog.
Wie weet volgende week, het zou toch geweldig zijn. Spannend!