1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
nielsvo

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

KPN kondigde vorig jaar op 14 oktober aan dat ze de Apple Watch 4G officieel gingen ondersteunen. Vanaf 31 oktober (2 weken later) was het ook daadwerkelijk beschikbaar. Daar mag Vodafone wel een voorbeeld aan nemen, zeker na dit eindeloos getalm 😞

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

En voor die datum werd ook niemand wat wijzer van KPN, gaf ook geen datum vrij of wat dan ook. Dus ja, het gras is niet altijd groener bij de buren.

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

We zijn weer een klein stapje verder. Op GSMweb is nu een pagina voor de Apple Watch in combinatie met Vodafone (https://www.gsmweb.nl/vodafone/apple-watch/) en ik kom zelfs een specifieke pagina tegen voor een Vodafone abonnement in combinatie met een Apple Watch SE 2022 (https://www.gsmweb.nl/vodafone/apple-watch/apple-watch-se-2022-gps-4g-40mm-32gb&duration=24&data=onb...). Op deze pagina’s staat nu de Apple Watch zelf nog niet vermeld, maar het kan nu dus echt niet meer lang duren! Een kwestie van dagen of weken zou ik zeggen…

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Cool! Thanks voor het speurwerk.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jrnholt Ik hoop dat je gelijk hebt... Het duurt namelijk al jaren, zal het dan toch gebeuren???

nielsvo

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Daar staat ook dat je een abonnement kunt afsluiten met Ben en Hollands Nieuwe. Beide ondersteunen volgens mij geen Apple Watch 4G. Je kunt nu ook al een Apple Watch 4G aanschaffen bij Vodafone (je hebt er alleen niks aan ;:-) )

NIJSTPET

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Bij T-mobile kan het allemaal zonder problemen gewoon overstappen je gelooft Vodafone toch zeker niet meer

randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

Ik heb al een tijdje een changedetection lopen op de onderstaande websites, maar het begint nu wel spannend te worden xD

 

https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/sim

https://www.apple.com/watch/cellular/

https://www.vodafone.nl/zoek-resultaten?q=smartwatch

 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ondertussen gaan de andere providers vrolijk door met uitbreiden van hun ondersteuning. Het gat wordt groter en groter

 

Dataroaming op de Apple Watch nu bij KPN

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-watch-cellular-dataroaming-kpn/

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Pfff, duurt wel erg lang. Heb net in voorjaar nieuw 2-jarig abo afgesloten in de verwachting dat het nu toch zou gaan gebeuren. Mijn 4G Applewatch zit er ook op te wachten. Weet iemand een manier om van dat abo af te komen, zodat ik kan gaan switchen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @corvankruchten 
Gewoon geduldig wachten! Echt, ik kan je melden dat er veel wegen zijn om te bewandelen om sneller een 4G apple watch te kunnen gebruiken, maar ik kan je nog beter melden dat je nog "even" geduldig moet wachten. Je kan je abonnement afkopen bij Vodafone maar je zegt net in het voorjaar een 2 jarig abonnement te hebben afgesloten, reken maar uit wat dit je gaat kosten. Je gaat dan de resterende maanden, zonder de korting die je krijgt, betalen in 1x. Geen slimme keuze!

Heb nog even geduld. Het komt, het komt, die geweldige ondersteuning, ook bij Vodafone, jazeker, ook bij Vodafone, komt er een ondersteuning 😉.

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Ik ben mijn geloof daarin nu langzamerhand wel verloren. Afkopen is kostbaar. Voel me eigenlijk bedonderd door VF. Jammer.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Welk eerlijk blijven @Zoeduk 
Je zegt: ondertussen gaan de andere providers vrolijk door met uitbreiden.

Je bedoelde te zeggen dat alleen KPN dit doet want in het artikel waar je ons naar verwijst staat dat Odido dit nog niet doet:Hoewel Odido (toen nog T-Mobile) de eerste provider was die de Apple Watch Cellular in Nederland ondersteunde, wordt dataroaming op de Apple Watch op dit moment bij deze provider nog niet aangeboden. Gebruikers van een Apple Watch Cellular bij Odido zien dan ook geen schakelaar voor dataroaming op de Apple Watch. Op de pagina bij Odido staat dat gebruik in het buitenland op dit moment niet ondersteund wordt.

Jawel, ik weet, je hebt je bericht voor donderdag geplaatst. Had dan een rectificatie geplaatst 😂🤣

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Wachten duurt lang, dat is zeker zo. En dat Vodafone hier veel TE LANG mee wacht, ben ik ook zeker met je eens. Zit er zelf ook op te wachten maar als het nog langer duurt dan ik denk dat het gaat duren, dan ga ik toch ook verder zoeken. Maar voor nu wacht ik nog heel heel even 🙂 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

@Energieboy get a life.

arjanmaas

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Heb nu al spijt dat ik eind November ver stap naar Vodafone, heb nu Odido, maar kan de overstap niet meer annuleren...

Had mijn AW Ultra verkocht en dacht geen AW meer nodig te hebben. Maar het begon toch weer te kriebelen en heb een AW 9 4G aangeschaft. Natuurlijk niet nagedacht dat Vodafone nog geen ondersteuning bied voor de AW...

Laten we hopen dat Vodafone het voor elkaar krijgt de komende maanden, anders volgend jaar toch maar weer terug gaan Odido.

Wel jammer van het voordeel wat je krijgt van Vodafone en Ziggo.

Maar als het aan Apple ligt, waarom communiceert Vodafone dit dan niet?

Pert

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes

Ik ben precies in dezelfde valkuil gestapt.

Rdeheld

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

ik denk dat ie gesponsord wordt

Chezsuus1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

belangrijke info. Ik heb gehoord  (van betrouwbare bron) dat Vodafone deze of volgende maand dan echt de eSim van apple watch zal gaan ondersteunen. Het lange wachten gaat dan eindelijk beloond worden 😊

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

@Energieboy  ik lees iedere keer jouw (veel te) positieve berichten en vraag me af wat jouw belang is. Het voelt inmiddels niet meer oprecht. Ik wacht nu twee jaar. Ik kan mijn abo beëindigen maar stap nu niet over want ik vertrek binnenkort naar het buitenland en daar wordt Apple Watch wèl door VF ondersteund. Ik ben er dus binnenkort van af zowel VF als Ziggo. Ik ben zo klaar met je klanten aan het lijntje houden. Wees eerlijk dan gaan ze ook weg maar wie weet ook weer eens terug. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic