Ik denk dat we inmiddels wel mogen zeggen dat Vodafone zich mag gaan schamen om de communicatie (jarenlang hetzelfde statement en daarna een 'vaag' statement om een wortel voor te houden). Maar ook vanwege het tijdspad. Hoelang moet het duren voordat je EINDELIJK eens inspringt op een consumentenvraag en op een hele duidelijke trend in de markt. Als je concurrenten je al enige tijd voor zijn en het zelfs dan nog een tijd duurt voordat je ermee bezig zegt te zijn... tjonge zeg.
Ik kan niet zeggen dat ik écht iets beters had verwacht maar het blijft jammer.
Vodafone; lees je mee? Communiceer gewoon wat duidelijker. Zoals jullie zelf ook kunnen lezen, er zijn mensen die hun geld ergens anders uitgeven óf zelfs nog niet uitgeven tot er duidelijkheid is.
Ik denk dat menig gebruiker het eens is met mijn volgende statement: Liever een tijdspad noemen voor de uitrol wat nog eens uitgesteld kan of moet worden met duidelijke communicatie dan zo'n vage zoethouder.
EDIT: Oh ja, en natuurlijk niet alleen de AW gaan voorzien van ondersteuning, maar ook Wear OS toestellen.