1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
NIJSTPET

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Logisch dat Vodafone niet veel last heeft van klachten. Alle iwatch bezitters switchen naar een andere providor en klagen niet meer. Benieuwd wat ziggo ervan vind als ik ze vertel dat ik straks naat t-mobile of kpn switch omdat vodafone zijn zaakjes niet op orde heeft

Nietrijker

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 57Likes

Wat een onzin allemaal zeg… Vodafone is internationaal een van de grote partners van Apple en heeft deze implementatie in vrijwel alle landen al gedaan. Nederland is voor zowel Apple als Vodafone gewoon niet interessant genoeg om hierin te investeren. Hebben we in het verleden ook met Apple Pay gezien… Ik ben best tevreden met VodafoneZiggo en heb 5 mobiele abonnementen lopen, maar als dit nu niet snel wordt opgelost ga ik over op glasvezel voor Internet en T-Mobile voor mijn mobile abonnementen. Beste Vodafone: kom op en doe hier iets aan. Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Gekke vraag hoor, maar wat Ziggo daar van vinden? VodafoneZiggo is 1 bedrijf dus die weten wel wat ze doen. Als Vodafone en Ziggo het erg hadden gevonden dan deed Vodafone wel iets om het werkende te krijgen. Dus al jij weggaat bij Ziggo zullen nu niet zeggen dat ze het voor je gaan regelen 😂😂🤪

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En wat is voor jou snel @Nietrijker ?

 

Nietrijker

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 57Likes

Hahaha… natuurlijk zal het Vodafone een worst wezen of ik opzeg of niet… Dacht je echt dat ik het idee had dat ze daar wakker van zouden liggen? Hahaha…. maar het gaat hier natuurlijk niet om mijn individuele zaak, maar om de grotere getallen: als er maar voldoende geklaagd wordt en als er veel mensen opzeggen, zal ze dat (hopelijk) aan het denken zetten. Als iedereen netjes zijn mond houdt, doen ze zowieso niets.

 

en qua snelheid: vandaag aub? Ze hoeven er werkelijk helemaal niets voor te ontwikkelen, immers hebben ze deze techniek al lange tijd geimplementeerd in vrijwel alle andere landen waar ze opereren.

 

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

My thoughts exactly. Ik zit aan ziggo vast tm 14 februari maar ben dan weg…. Na 20+ jaar.  Zo ook Vodafone die loopt 10 mei af. Dan maar 3 mnd dubbel betalen. Ik ben zo klaar hiermee. Bij verlenging mei dit jaar is me toegezegd: iWatch ondersteuning komt er op korte termijn aan. Yeah right!! Op zich niet erg als iets anders blijkt te zijn maar kom er gewoon voor uit en hou je klanten niet aan het lijntje ! 😡

ErwinLisanne

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Klopt, Vodafone verwijst bij een vraag hierover elke keer naar dit topic.  Zo houden ze klanten al 2 jaar aan het lijntje. Ik zeg niet dat ik daarom direct zal overstappen, maar @Vodafone stelt hier wel gigantisch teleur! 
in andere landen kan het allemaal wel, maar hier kunnen ze niet eens zeggen of ze er überhaupt mee bezig zijn. 

GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

En nog steeds maakt Vodafone de slogan "Ready for the future" niet echt waar!

 

Ik ben nu al zo'n vier jaar bezig in het Forum, met tussen pozen.

 

Terwijl in omringende landen de iWatch met e-sim al langer wordt ondersteund, zelfs in België,

is Vodafone Nederland nog steeds het slechtste jongetje van de klas.

 

Het argument dat de Nederlandse markt te klein zou zijn is ook een kul argument,

zijn de markten in Zwitserland en België dan groter dan Nederland?

 

Ik hoop dat Vodafone spoedig overstag gaat en de e-sim/multisim voor de iWatch gaat aanbieden.

Anders helaas na 28 jaar bij Vodafone, dan toch maar de keuze voor T-Mobile of KPN.

 

Apple gebruikers worden nog steeds zwaar in de steek gelaten!

 

BOBO82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wegens dit ben ik morgen weg, na meer dan 10 jaar Vodafone 🙂   Ik ga voor een minder voordelige deal, voor een hopelijk betere service.  Morgen lekker hardlopen in het park met radio aan jeeeeeaaah Succes aan iedereen die wel blijft wachten.. Adieu vodafone 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

ooooeeehhh jaloers. Ik wil ook streaming muziek luisteren vanaf mijn watch.. Veel plezier. Binnenkort volg ik je.

NIJSTPET

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Mijn partner heeft net ziggo opgezegd en gaat nu voor tmobile met esim🥳 waar een schaap over de dam is…

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Eindelijk heeft Vodafone na jaren haar standaard statement veranderd! Er staat nu te lezen dat de ontwikkelingen in de markt laten zien dat de Apple Watch een belangrijk product is geworden. Ik neem aan dat dit betekent dat de ondersteuning er nu echt aan zit te komen, want anders zou Vodafone dit niet op deze manier gecommuniceerd hebben. Ik vermoed dus dat het er binnen nu en een paar maanden (of weken..?) daadwerkelijk gaat komen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En waar staat deze info dan?

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Bij de beginpost van dit topic van januari 2021. Daar staat sinds eind van vanmiddag onder: 

 

Moderator edit december 2022: statement bijgewerkt
Vodafone kijkt naar de wensen van klanten en volgt de ontwikkelingen in de markt. Deze laten zien dat de Apple Watch een belangrijk product is geworden. Als wij besluiten de eSim op de Apple Watch aan te bieden, zullen wij onze klanten hierover informeren.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, maar dit zegt toch nog helemaal niets. 

Dit staat er: Als wij besluiten de eSim op de Apple Watch aan te bieden, zullen wij onze klanten hierover informeren.

 

haha, en wanneer kan dit zijn? Gewoon weer een mooi rek verhaal om ons zoet te houden. Ja, volgens sommige was ik altijd te positief over Vodafone. Maar ik heb hier toch mijn bedenking bij 🤪🤨

NIJSTPET

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Eerst zien dan geloven. Feitelijk staat er niks. Als ik de lotto win dan…. svp duidelijk antwoord aan de klanten. Of wel en wanneer, of niet. Dan brn je tenminste transparant en dat is toch wel het minste

Nietrijker

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 57Likes

Wat ik wel bijzonder vind is het feit dat Vodafone op geen enkele manier reageert in deze forums... 

In 2020 heeft Apple Watch een marktaandeel van 40% van de totale smart-watch markt gepakt. Dat waren maar liefst 34 miljoen horloges. In NL heeft in 2020 maar liefst 1 op de 5 mensen een smartwatch. Daarvan is zo'n beetje de helft een Apple. De groei heeft sinds 2020 behoorlijk doorgezet, dus lijkt het mij een no-brainer dat het een interessante markt is voor mobile operators om hier in te duiken. Helaas is Vodafoon te traag en heeft op dit moment 0% marktaandeel in de Apple Watch markt. Is er nog voldoende ruimte voor een 3de aanbieder? Denk het niet, dus zullen we toch naar T-mobile of KPN moeten overstappen. Dit ondanks het feit dat Vodafoon technisch prima in staat is om deze functie aan te zetten... 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Wat ik wel bijzonder vind is het feit dat Vodafone op geen enkele manier reageert in deze forums... 

Hi @Nietrijker - We lezen altijd alles mee en reageren indien nodig, maar hebben helaas niets anders te melden dan het (geüpdatete) statement dat je in het hoofdbericht kunt vinden. Meer info heb ik helaas niet voor je en blijft in dit geval een reactie dus verder ook uit. Weet dat we meelezen en signalen intern doorspelen.

Nietrijker

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 57Likes

Fijn te horen Alex. Wordt op prijs gesteld. 

SebWillems

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als er niet snel duidelijkheid komt stap ik over naar T-Mobile, waar het al lang een optie is. Wat een onzin dit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic