1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Zojuist zag ik op de site van Apple dat de Apple watch 8 met sim word afgebeeld met het logo van T-mobile. Oftewel; andere providers staan nog te wachten voordat zij de watch ondersteuning kunnen geven? 
Misschien moet de vraag niet bij Vodafone neergelegd worden maar bij T-mobile. 

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

Waar zie je dat? Want ik zit nu op de Apple.nl site en als ik de Watch 8 aanklik dan word ik doorgeleid naar de US site. Maar daar zie de supported carriers AT&T, Verizon, Sprint en T-Mobile. Maar dat al al lang zo. Dat zegt toch niks over de NL markt?

mbnn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @mbnn 
Daar staat ook alleen T-Mobile bij en geen andere providers 🙂

Schermafbeelding 2022-09-08 om 11.10.29.png

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

Ohhhhh ja, Ik zie het nu ook. Apart en ontzettend lullig dat Vodafone gewoon hun mond houden hier. Ik ben al ruim een jaar bezig ben om een antwoord te krijgen en na telefonisch contact werd gezegd: Zit er aan te komen hoor, duurt niet zo lang meer, is een kwestie van een protocol dat aangepast moet worden.Op basis daarvan heb ik mijn abo verlengd. Maar nu ben ik zo snel mogelijk weg!! ik vind dit getuigen van een enorme minachting voor je klanten.

mbnn

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Yes dat was duidelijk 🙂 Ging mij erom dat het product er wel bij staat.

Andr3

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ooh jongens sorry. Foutje van mij. De vraag neerleggen bij Apple bedoelde ik. Dus niet bij T-mobile. Ooops sorry.

Het kan zijn dat T-mobile een deal heeft met Apple.  Dat misschien later ander providers het ook eindelijk kunnen aanbieden. Dat Vodafone hier nog geen antwoord op kan geven omdat er misschien onderhandelingen zijn.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat verwacht ik namelijk ook @Andr3 
Ik denk ook dat T-Mobile een deal heeft met Apple en dat daar gewoon helemaal niets over gecommuniceerd mag worden. Misschien ook niet eens door Vodafone en/of KPN. Want beide hebben deze dienst nog niet en het kan best zijn dat T-Mobile weer het alleen recht heeft. Dan kan ik het me voorstellen dat je als provider je mond niet open doet, zeker als er sancties op staan. Maar het blijft gissen 🙂

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Op de website van Amac staat dat KPN en Vodafone bekend hebben gemaakt te werken aan ondersteuning voor de Apple Watch 4G en vermoedelijk nog dit jaar met een abonnementsdienst zullen komen. Zou het? Vorig jaar is mij door de klantenservice van Vodafone al gezegd dat ik de Apple Watch 4G gewoon zal kunnen gebruiken met mijn bestaande abonnement. 

Ik wou dat ze nu eindelijk eens iets bekend maakten. Ik zou best de Apple Watch 8 willen bestellen, maar zo lang ik geen zekerheid heb over de ondersteuning door Vodafone….

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Dit jaar is mij dat ook verteld, dat ik de Apple Watch 4g zeer waarschijnlijk nog dit jaar zou kunnen gebruiken binnen mijn Vodafone abonnement. Ik heb daarom dit jaar toch maar weer verlengd… Hoop niet dat ik er spijt van krijg. Maar ja, anders daarna maar overstappen naar T-Mobile. 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

Heb je ook een link? Kan het zelf namelijk nergens vinden.

Jrnholt

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 116Likes

Ja natuurlijk: zie https://www.amac.nl/blog/post/voor-het-eerst-in-nederland-apple-watch-met-4g-dit-is-wat-je-moet-wete.... Hier staat letterlijk: “

Heb je geen T-Mobile, maar wil je wel gebruik maken van 4G op Apple Watch? Dan is het een kwestie van wachten, maar de geruchten zijn dat dit wachten niet meer zo lang hoeft. Zowel KPN als Vodafone hebben bekendgemaakt te werken aan 4G voor Apple Watch en komen vermoedelijk dit jaar nog met een abonnementsdienst!”

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Bedoel je mij? Ik heb het in de winkel gehoord, toen ik twijfelde of ik wilde verlengen. 

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

Ik heb gistermiddag zowel Apple als Vodafone gebeld.

Apple: bij ons is bekend dat de esim bij zowel T-Mobile als KPN als Vodafone (en evt. dochters) gebruikt kan worden.

Ik: Ja de esim op zich misschien wel maar niet in combinatie met de Apple Watch.

Apple: dat is ons niet bekend, zou moeten kunnen

Ik: waarom staat dan bij de nieuwe Apple Watch 8 alleen t-Mobile vermeld?

Apple:....... Tja dat weten we eigenlijk ook niet 😅

 

En toen Vodafone:

Vodafone: Nee mevrouw we ondersteunen de Apple Watch nog niet. 

Ik: En is er zicht op wanneer dat gaat gebeuren, want dat is me bij verlenging (in mei) ook al gezegd....het zit eraan te komen.

Vodafone: nee daar is niets over bekend.  We hebben het onlangs weer doorgegeven.

Ik: Zou ik dan iemand kunnen spreken die er meer over kan vertellen?

Vodafone: Nee helaas, zo iemand is er niet.

 

Ik heb ook T-Mobile gebeld. Maar ook zij hadden nauwelijks info over het feit dat zij de enige zijn die het ondersteund en hoe je het dan zou moeten bestellen. Mevrouw, kunnen wij u terugbellen in 10 minuten? Ik ga het even uitzoeken. Dat was gistermiddag, afijn ik zit nog wortel te schieten....

 

 

Weet je......ik heb het eerder gezegd. Ik vind deze radiostilte minachtend voor de klanten.

Potverdikke wat een stom onnozel gedoe!!

En kom niet met: ze mogen niks zeggen want dan zouden er sancties volgen? Dan toch van hoger af opgelegd en niet door Apple. Apple is er toch alleen maar bij gebaat dat hoe meer gebruikers en klanten, hoe meer vreugd? In de landen om ons heen en ook in de US staan altijd meerdere providers gemeld. Dus exclusiviteit voor T-Mobile? Ik geloof er niks van.

 

Pfffff...... en callcenters, we gaan met zijn allen onwetend ten onder! Wat een bagger.

 

GerdeMan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

Is er ook geen mogelijkheid om een mening los te peuteren bij de eindverantwoordelijken. 

Zijn CEO of RvC niet bereikbaar voor commentaar?

Het voetvolk kan of mag niet reageren, blijkt al een paar jaar gezien voorgaande reacties!!!

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

Bon plan!

Jeroen Hoencamp is sinds 1 januari 2017 CEO is van VodafoneZiggo.

Wie heeft genoeg "gewicht" (en dan bedoel ik eigenlijk op journalistiek niveau) om tot deze gelederen door te dringen? 😅

Marjolv

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 56Likes

En Fleur van Beemd is Executive director strategy, insights & digital transformation. Ook een goeie!

En Marcel de Groot is directeur Consumentenmarkt.

Bru17

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Net serie 8 cellular ontvangen, ik kijk het nog een paar maanden aan en anders toch maar naar T-Mobile. Enorm balen, dat Vodafone dit nog niet ondersteunt en je totaal niet weet waar je aan toe bent.

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Succes! Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Ik koop tijdens Black Friday denk ik een Apple Watch 7, omdat de extra’s op de 8 niet echt boeiend zijn voor een man. Ik zit nog bijna twee jaar aan mijn contract vast, dat ik had verlengd omdat ze in de winkel zeiden dat het “binnenkort’ goed zou komen met 4g. Na die twee jaar koop ik dan wel de nieuwste Apple Watch. 

Corrado1984

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

…met 4g, bedoel ik. Als Vodafone dan eindelijk meedoet, mogen ze me als klant houden. En anders stap ik over. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic