1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
Chezsuus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia ik krijg helaas nog altijd de melding “oeps er is een serverfout opgetreden”

Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Smartwatch ik kan mij ook nog altijd niet aanmelden🥲

Boellie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Hoop dat het morgen wel lukt fingers cros.

Evert Franken

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Inmiddels is het mij zojuist gelukt en kreeg ik geen melding meer van serverfout. Dus wellicht is bug al gefixt. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Ik heb Red abo. 

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ja het is me nu ook  eindelijk gelukt!

ik kwam er eindelijk doorheen. Na het inloggen met mijn. Vodafone account was ook echt binnen twee minuten geregeld.

Dank voor je hulp @Cecilia

Movieminder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Cecilia 

Ik heb een iPhone 13 pro Max iOS 17.1 en een Apple watch Ultra 2.

Abo is Red Together.

Ik krijg bij het activeren via inloggen in mijn vodafone het scherm te zien als in de bijlage.

IMG_0187.jpeg

Marco63

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

heb ik ook exact hetzelfde met mijn vodafone red abo

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

IMG_7513.png

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

@Cecilia Help? Goedemorgen. 

randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

@Ruud001 he die heb ik ook 🙂

IMG_0004.png

Probeer jij toevallig ook je esim te activeren, maar dat dat niet lukt? 

IMG_0005.png

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Dat niet. Probeer Apple Watch te koppelen. E-sim werkt prima. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3252Posts
  • 957Oplossingen
  • 1078Likes

Hi allemaal, goedemorgen!

Even een positieve update op de vroege ochtend. Ik heb gisteren veel voorbeelden/meldingen via deze weg mogen ontvangen om door te zetten wat betreft de melding ‘Oeps, er is een serverfout opgetreden’. Met dank aan jullie meldingen is deze foutmelding opgelost. Vanaf vandaag mag deze foutmelding dan ook niet meer voorkomen. Via deze weg wil ik jullie dan ook heel erg bedanken voor de voorbeelden/meldingen die ik hier heb mogen ontvangen! 😊

Verder zag ik wat onduidelijkheid of Duosim i.c.m OneNumber wordt ondersteund. Dit wordt niet ondersteund en is ook opgenomen in onze voorwaarden. Deze vind je hier terug (Voorwaarden OneNumber). Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, nummer

Automatisch gegenereerde beschrijving 

 

Ook zag ik een aantal meldingen waarbij wordt aangegeven dat het 06-nummer niet is gevonden. 
Afbeelding met tekst, schermopname, Website

Automatisch gegenereerde beschrijving

Indien je géén hoofdgebruiker/contractant bent of juiste rechten hebt binnen het klantnummer, dan kun je OneNumber niet zelfstandig bestellen (bijv. dochter bij vader op klantnummer óf een groepslid binnen Red Together).

 

Via de Watch App van de eindgebruiker (zonder rechten) kan de aanvraag gestart worden, maar dienen de My Vodafone account gegevens van de hoofdgebruiker/contractant gebruikt te worden om OneNumber te kunnen bestellen. 

Bij een aantal van jullie zag ik dat het om een Red Together abonnement ging. Zouden jullie het met deze informatie eens opnieuw willen proberen om aan te vragen? Lukt het niet, dan hoor ik het graag. Zet dan in je profiel onder ‘Persoonlijke Informatie’ het klantnummer en betreffende mobiele nummer waarvoor je het wilt aanvragen. Dan kunnen we daar verder op inzoomen.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Goedemorgen @Cecilia   Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet. Omdat het mij niet lukt. Ik ben wel bevoegd om het zo maar te zeggen. Het telefoonnummer wordt niet gevonden. Vreemd. Zou je daar eens naar kunnen kijken? Alvast bedankt. 

Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Goedemorgen @Cecilia,

 

Ook ik ben zelf hoofdcontractant in ons red together abonnement maar ik krijg dezelfde melding als @Ruud001. De gevraagde gegevens heb ik toegevoegd aan mijn profiel. Bedankt! 

vdK

Stamgast
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 72Likes

@Cecilia Hoe zet ik Duo Sim uit, of meld me hiervoor af? 

randyjoshua

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 33Likes

@Cecilia Ik ben de hoofdgebruiker en ik log ook in met mijn account waarmee ik alles beheer. Ondanks krijg ik nu deze melding.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3252Posts
  • 957Oplossingen
  • 1078Likes

@vdK '' Hoe zet ik Duo Sim uit, of meld me hiervoor af? ''

Dit kan middels het omruilen van je simkaart. De snelste optie hiervoor is om via My Vodafone een eSIM aan te vragen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3252Posts
  • 957Oplossingen
  • 1078Likes

@Ruud001, @Nouk_ en @randyjoshua Bedankt voor het aanvullen van jullie profiel! Ik zie dat jullie inderdaad de ''hoofdgebruiker'' zijn. Ik heb jullie informatie dan ook intern doorgezet, zodat hier verder op ingezoomd kan worden. Wordt vervolgd! 

corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

@Cecilia  Is er ook al iets te doen als je het bericht blijft houden dat "vf_nl ondersteunt de Apple Watch op dit moment niet"?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic