1
Vraag
2
Reacties
Nikes007

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 163Likes

eSIM Apple watch ondersteuning 2021

 

Ik vermoed dat het niet eerder wordt dan sept/okt 2021, voordat de apple watch esim misschien ondersteund wordt in Nederland omdat dan ook de AW7 wordt geïntroduceerd. Vodafone ondersteund dit al in de omringende landen. Misschien dat een Nederlandse provider hier in mee gaat..? Ik hoop het…. En de apple watch met 4G mogelijkheid beschikt  over mooiere toegepaste materialen dan de AW zonder....

 

905 Reacties 905
corvankruchten

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Iemand het al werkend gekregen met IOS 17.2 en WatchOs 10.2 ?

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Cecilia ik volg de exacte stappen zoals @Marius83 heeft gedaan en krijg dan de oeps! pagina. 

Ook op tweakers zie en lees ik veel mensen met dezelfde problemen. Lijkt mij dus een groter issue dan miss Vodafone zelf denkt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt @Marius83 en @Niek!
@M8 en @Pphilvg01  Willen jullie in jullie Community profiel het mobiele nummer vermelden? Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderators : )

Chezsuus

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
  • @Cecilia ik volg ook exact dezelfde stappen als @Marius83 en @M8 . Watch en iphone allen laatste updates geinstalleerd en opnieuw opgestart. Ik heb een watch 8 serie en een iphone 14. En een particulier family abonnement waar ik de hoofdgebruiker van ben. Alvast bedankt
Djrico8

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

@Cecilia ook ik heb de zelfde stappen gevolgd, en krijg hetzelfde scherm te zien, zou je voor mij ook kunnen kijken? Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd aan mijn profiel, ik heb een iPhone 14 met een Apple Watch SE 2022.

alvast bedankt!

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@Cecilia Nummer is toegevoegd! 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Cecilia als het goed is dan staat deze al in mijn profiel. Mocht het anders zijn of moeten dan hoor ik het graag.

m.alshafay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia What about other vendors? I have a Galaxy Watch 6 LTE, will this work as well?
Thanks!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

@Niek Yes, staat er netjes in vermeld, dus ik heb deze direct aan mijn lijstje met voorbeelden toegevoegd!

Pphilvg01

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hi Cecilia, inmiddels is het toch gelukt om one number te activeren. Echter doet de apple watch niets terwijl ik toch verbonden ben. Kan niet bellen, of welke andere app dan ook laden. Terwijl de carrier settings zijn ingesteld/geupdate zijn.

Zowel de iPhone als de apple watch uitgezet en opnieuw opgestart maar de watch zegt verbonden te zijn  maar het werkt dus niet.

Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

@Cecilia @Ook ik heb hetzelfde probleem, heb alle stappen doorlopen. Heb de juiste update geïnstalleerd. Krijg ook die ‘oeps, serverprobleem’ melding. 

DaaFFF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Bij mij lukt het ook niet. Krijg ook steeds "Oeps! Er is een serverfout opgetreden". Ik heb een iPhone 14 Pro met iOS 17.1 en een Apple Watch 8 Celullar met watchOS 10.1.

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

@Cecilia Hi Cecilia, ik heb dit probleem, de eerste keer kon ik mij myvodafone account nog opgeven waarna het "Oeps"-scherm verscheen. de volgende keren dat ik het geprobeerd heb, meestal het "Oeps" scherm maar af en toe ook het script wat fout gaat.
Ik had de servicedesk gebeld en werd geholpen door een aardige medewerker. Hij zou het melden bij het netwerk team en me een tekst sturen zodra hij een update had.  Als ik om 12:30u nog steeds hetzelfde had moest ik een srceenshot via messenger versturen. Ik heb nog niets van hem gehoord maar ondertussen via Messenger mijn screenshot gedeeld.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Veel melden dat het niet werkt. Maar ik ben dan wel benieuwd welk abonnement iemand heeft, of welk Apple Watch, welke iPhone en/of welke iOS versie. 

Is dat ook niet belangrijke informatie voor Vodafone? Als ik als klant weet dat het hier om Red Together abonnementen gaat, dat hoef ik het al niet eens te proberen en wacht ik rustig af. Maar als het om verschillende abonnementen gaat of toestellen, dan is dat toch belangrijke informatie? 

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes

@Energieboy Red Unlimited, iPhone 15 Pro Max (IOS17.1) en Apple Watch Ultra (WatchOS 10.1)

 


Ik zie dan ook niet in waarom het niet zou moeten werken bij mij.

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

Ik heb ook Red Unlimited, iPhone 15 Pro Max (IOS17.1) en Apple Watch Ultra (WatchOS 10.1)

M8

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

iPhone 15 Pro Max, Apple Watch Ultra 2. iOS 17.1 en WatchOS 10.1. Red Unlimited abonnement 

S1KRR

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Helaas helaas... niet op andere smartwatches, terwijl dit in het buitenland WEl werkt met onenumber 😞

Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Ik heb red Together, iPhone 12 (iOS 17.1)  en Apple Watch Series 8 cellular (WatchOs 10.1)

roelfsema

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Zet je telefoon eens uit, zolang de telefoon aan staan en de watch via bluetooth of wifi aan de telefoon verbonden is zal het niet werken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic